Marketing X Business

Peugeot modelom E-408 upotpunio električnu gamu

Marx.ba

(Foto: Peugeot)

Predstavljanjem modela 408 Peugeot je načinio neočekivan iskorak u vrhu C-segmenta, pa u njemu ponudio atraktivan fastback model, dinamične linije, s premium materijalima i dotjeranih detalja. Nakon početno lansiranih plug-in hibridnih modela, pa potom i 48-voltnog blagog hibridnog pogonskog sklopa ranije ove godine, u ponudi modela 408 od sada će biti i potpuno baterijsko-električna izvedba. Njome francuska marka ispunjava svoju strategiju elektrifikacije ponude i upotpunjava ponudu u ovom segmentu, nudeći kupcima sve izvedbe pogonskog sklopa na odabir.

Novi Peugeot E-408 donosi elektromotor snage 157 kW/210 KS te nikal-magnezij-kobalt (NMC) bateriju iskoristivog kapaciteta 58,2 kWh. Baterija je, zahvaljujući modularnoj platformi E-EMP2 (Efficient Modular Platform) i velikom međuosovinskom razmaku od 2,79 m, baterija je smještena u podnicu vozila, čime ne umanjuje prostranost kabine te spušta težište automobila za bolji osjećaj u vožnji.

Agresivni izgled, stav i dinamični karakter modela ostaju nepromijenjenima, pa se i dalje ističu atraktivne linije, zaobljene površine s oštrim prijelazima te robusni odbojnici. Tu su i točkovi od 19″ inovativnog dizajna s gumama veličine 225-50-R19, s posebno niskim otporom kotrljanja (A+ klase), bitnim upravo za električnu izvedbu.

Udobnost i dinamiku električne vožnje upotpunjavat će i-Cockpit, sistem oko kojeg su izgrađene digitalne opcije novog Peugeota E-408. To uključuje kompaktni upravljač s osnovnim komandama, digitalni klaster instrumenata ispred njega s konfigurabilnim 10-inčnim 3D zaslonom, centralni infotainment ekran od 10″ te niz fizičkih prekidača ispod njega.

Peugeot E-408 Allure serijski dolazi s LED prednjim svjetlima, 19” alu-felgama, sistemom i-Cockpit s prilagodljivom 10” digitalnom instrumentnom pločom, povezanim navigacijskim sistemom, glasovnim naredbama, bežičnim Apple CarPlay i Android Auto sistemima, 6 zvučnika, grijanim vozačevim sjedištem i volanom, dvozonskom automatskom klimom, zadnjom kamerom i senzorima za parkiranje te toplinskom pumpom.

Nivpo opreme GT, uz sve navedeno za Allure, dodatno ima Matrix LED prednja svjetla, prednje parking senzore, aluminijske unutrašnje ukrasne detalje s prilagodljivom ambijentalnom rasvjetom u 8 boja, aluminijske pragove vrata, motorizirani prtljažnik s otvaranjem bez ruku te paket Drive Assist Plus (poluautonomna vožnja Level 2), piše Autonet.