N. D.
B2B (bussines to bussines) prodaje je dug i složen. Ovisno o veličini posla, zatvaranje potencijalnog klijenta može se povući sedmicama, pa čak i mjesecima. Kako svaki dan prolazi, troškovi akvizicije kupaca rastu, dok se vjerovatnoća dobivanja posla smanjuje. Redovno praćenje, podsjetnici i pregovori nude malo ili nimalo zadovoljstva za obje strane. Prodaja nije laka, ali uvijek se može brže i bolje.
U nizu tekstova donijet ćemo vam 6 strategija koje možete koristiti da skratite svoj prodajni ciklus. Nakon strategije jedan, donosimo nastavak.
2. Pokrenite dobro osmišljen sistem kvalifikacija
Sada postavite zaštitni zid kako biste osigurali da dolazni potencijalni klijenti odgovaraju vašem ICP-u. Sistem bodovanja potencijalnih klijenata pomoći će vam da usredotočite svoje vrijeme i resurse na potencijalne klijente koji najviše obećavaju.
Pogledajte njegove ključne elemente:
Provjera budžeta – Potvrdite da vaši potencijalni klijenti imaju novac za vaš proizvod ili uslugu. Ovo postavlja teren za uspješno partnerstvo.
Veličina kompanije – Koje kompanije će najvjerovatnije imati koristi od vaše ponude? Na primjer, možete se fokusirati na startupe ili preduzeća ili pokrivati preduzeća svih veličina.
Lokacija sjedišta – Iako je prvi rad na daljinu eliminirao potrebu za vezanjem za određeno mjesto, vremenska zona i kulturne nijanse ostaju. Možda ste super iskusni u radu na jednom tržištu, ali ste potpuni novajlija na drugom. Filtriranje potencijalnih kupaca prema lokaciji pomoći će vam da osigurate da možete isporučiti ono čemu ste se obavezali.