Marketing X Business

Porsche je isporučio 226.026 vozila u prvih devet mjeseci ove godine

Marx.ba

(Foto: Posrche)

Porsche ostaje na svom putu u prvih devet mjeseci ove godine – isporuke u godini lansiranja proizvoda su na stabilnom nivou, a struktura prodaje u prodajnim regijama ostaje uravnotežena.

Cayenne bilježi snažan rast. Sportski automobili s dvoja vrata također su u porastu u odnosu na prethodnu godinu.

U periodu od januara do septembra kupcima širom sveta predato je ukupno 226.026 vozila. Ovo odgovara umjerenom padu od 7 posto u odnosu na prethodnu godinu, prvenstveno zbog ograničene dostupnosti proizvoda. Uz Panameru, Macan, Taycan i 911, četiri od šest serija modela trenutno su u fazi završetka i povećanja.

– Potražnja kupaca ostaje na visokom nivou i povratne informacije naših kupaca o novim modelima su vrlo dobre. Kako se dostupnost proizvoda povećava, optimistični smo u pogledu konačnog napretka za 2024. Tržišno okruženje ostaje izazovno u cijelom svijetu. Međutim, s najmlađom paletom modela u historiji kompanije i prodajnom strukturom koja ostaje vrlo uravnotežena u prodajnim regijama, mi smo u čvrstoj poziciji. Naša strategija prodaje orijentirane na vrijednost dokazala je svoju vrijednost i nastavit će činiti osnovu našeg djelovanja u budućnosti, kaže Detlev von Platen, član Izvršnog odbora za prodaju i marketing u Porsche AG.

Rast na evropskim tržištima

U Evropi (bez Njemačke), Porsche je isporučio 52.465 vozila u prvih devet mjeseci, što je povećanje od 1 posto u odnosu na isti period prošle godine. Na domaćem tržištu Njemačke broj isporučenih vozila porastao je za 8 posto. Kupcima je predato ukupno 26.838 jedinica.

U Kini je proizvođač sportskih automobila isporučio 43.280 vozila od januara do septembra, što je pad od 29 posto. Glavni razlozi za to ostaju napeta ekonomska situacija na kineskom tržištu i Porscheov fokus na prodaju orijentisanu na vrijednost.

U Sjevernoj Americi, Porsche je zabilježio kontinuiranu veliku potražnju i isporučio je 61.471 vozilo svojim kupcima, što je smanjenje od 5 posto u odnosu na isti period prije godinu dana. To je dijelom zbog ograničene dostupnosti proizvoda.

Na inostranim i tržištima u razvoju kupcima je predato 41.972 vozila. To odgovara povećanju od 3 posto.

Prve isporuke potpuno električnog Macana

Sa 77.686 jedinica Porsche Cayenne je zabilježio najveći broj isporuka u prvih devet mjeseci (+21 posto). Bio je to prvi novi model koji je lansiran kao dio sveobuhvatne proizvodne ofanzive i ima odgovarajući pozitivan učinak otprilike godinu dana nakon lansiranja na tržište. Porsche Macan je otišao kod 55.000 kupaca. To odgovara padu od 20 posto, što je uglavnom zbog promjene modela na mnogim tržištima.

– Nova potpuno električna generacija SUV-a se ovih dana predaje prvim kupcima. Uvjereni smo da je vrijedilo čekati i da će Macan impresionirati svojim inovacijama i performansama, kaže Detlev von Platen.

Ikonični sportski automobil 911 i dalje je veoma popularan među kupcima: 39.744 jedinica modela 911 isporučeno je širom svijeta (+2 posto). Panamera je pripala 21.506 kupaca (-20 posto). Ovaj pad se može objasniti tržišnom situacijom u Kini, kao i trenutnom promjenom modela. Ovo posljednje se također odnosi na Taycan. Između januara i septembra, 14.042 kupca su preuzelo svoj Taycan (-50 posto). Modeli 718 Boxster i 718 Cayman zabilježili su 18.048 isporuka, što odgovara rastu od 10 posto.

– Ova 2024. godina je za nas posebno izazovna godina s ograničenom dostupnošću proizvoda u nekim slučajevima. Međutim, namjerno se fokusiramo na kvalitetno orijentirano povećanje u našoj novoj seriji modela kako bismo mogli nastaviti nuditi našim kupcima nepogrešiv brend i proizvod iskustvo u budućnosti, kaže Detlev von Platen.