Woman.comm/Marx.ba
Prijave za No Limit BH Advertising Festival 2024 su zvanično otvorene! Ovaj prestižni festival kreativnosti, koji okuplja najbolje agencije i oglašivače iz Bosne i Hercegovine, održat će se 21. novembra u Domu Mladih u Sarajevu. Festival i ove godine organizira agencija Prefix, na čelu sa direktoricom festivala Irenom Miličević Vukoja.
Prošlogodišnji No Limit BH Advertising Festival, održan 25. oktobra 2023. u hotelu Hills u Sarajevu, bio je jako uspješan. Prijavljeno je ukupno 120 radova u 20 kategorija, koje je predstavilo 19 agencija i oglašivača. Agencija Via Media osvojila je Grand Prix i titulu Agencije godine sa radom “U Bingu sam” za klijenta Bingo Group. Žiri je bio sastavljen od stručnjaka iz komunikacijske industrije iz BiH, Hrvatske, Slovenije i Sjeverne Makedonije, čime je festival dobio dodatni legitimitet i objektivnost.
Ove godine organizatori očekuju još veći broj prijava, sa ciljem da festival postane centralni događaj kreativne industrije u BiH. Sa zadovoljstvom nastavljaju tradiciju održavanja ovog festivala, koji se ove godine organizuje po deveti put. Ovaj događaj nudi jedinstvenu priliku za promociju i umrežavanje unutar kreativne zajednice, te predstavlja izvor novim inspirativnim idejama koje će pomjeriti granice oglašavanja.
U cilju prepoznavanja i nagrađivanja sve šireg spektra kreativnih radova, festival ove godine uvodi nekoliko novih kategorija:
Fotografija – Originalna fotografija, uključujući digitalnu sliku, koja se koristi za komercijalnu komunikaciju (samo gotovi oglasi; rad se mora unijeti onako kako se pojavio u medijima).
Nove tehnologije – Najefikasnija, inovativna i kreativna upotreba AI, AR, VR, aplikacije ili drugog alata visoke tehnologije s ciljem postizanja angažmana i povećanja prepoznatljivosti brenda, lojalnosti brendu ili čak povećanja prodaje među ciljnom grupom. Bilo koji alat visoke tehnologije može se koristiti kao dio kampanje ili kao individualna strategija.
Podcast – Ova nagrada je namijenjena najuspješnije odrađenom podcastu u protekloj godini, koji je za zadatak imao servirati publici novi, svjež i zabavan sadržaj.
NO LIMIT ADRIATIC – U ovoj kategoriji se nagrađuju kampanje koje su postigle vrhunske rezultate (rast prodaje, podizanje brand awarenessa i slično), a odvile su se na bilo kojem tržištu izvan Bosne i Hercegovine ali su barem jednom prikazane u BiH.
Copywriting – Izuzetno kreativno pisanje tekstova za oglase, odnosno reklame i reklamne materijale. (pisanje za objave, odnosno web članke, opise i etikete na pakovanjima proizvoda, oglase za proizvode, tekstove za reklamni materijal, (brošure, kataloge, letke, plakate …) tekstove za TV reklame, džinglove za radio reklame, tekstove za online oglase, tekstove za nagradne igre, kupone i slično). Elegantna fraza, duhovitost, dijalozi ili jednostavno dirljiva priča.
Branding i Rebranding – Ova kategorija nagrađuje izuzetnu kreativnost u kreiranju vizuelnog identiteta, novom brendiranju i rebrendiranju brenda.
Kako se prijaviti?
Prijave su otvorene do 07. oktobra 2024. Sve zainteresovane agencije, kreativci i oglašivači mogu prijaviti svoje radove putem zvanične web stranice www.nolimitfestival.ba.
Ocjenjivanje i žiri
Radove će ocjenjivati stručni žiri sastavljen od renomiranih profesionalaca iz industrije komunikacija iz Bosne i Hercegovine, kao i regionalnih stručnjaka. Predsjednik žirija ove godine je Haris Mujanović, CEO Via Medije i direktor marketinga Bingo Grupe.
No Limit BH Advertising Festival teži prepoznati, nagraditi i promovirati najbolje radove u oglašavanju i odnosima s javnostima, podižući standarde kreativnosti i profesionalizma u industriji.
Organizatori pozivaju sve zainteresirane da se prijave i pokažu svoje najbolje radove na No Limit BH Advertising Festivalu 2024.