Marketing X Business

Prihodi Nvidije u prvom tromjesečju skočili nevjerojatnih 262 posto u odnosu na 2023.

Marx.ba

(Foto: Nvidia/Facebook)

Nvidia je jučer izvijestila o prihodima u prvom tromjesečju u iznosu od 26 milijardi dolara, što je 18 posto više u odnosu na prethodno tromjesečje i 262 posto više u odnosu na godinu prije. 

Navjeći svjetski proizvođač čipova također je najavio podjelu dionica u omjeru 10 za jedan koja će stupiti na snagu 7. juna i rekao da povećava svoju tromjesečnu novčanu dividendu za 150 posto.

Nevjerovatan rast vrijednosti Nvidije potaknut je rekordnom prodajom čipova za razvoj umjetne inteligencije, a ogromno povećanje na godišnjem nivou nalik je prethodnom tromjesečju u kojem je rast dosegao 265 posto. Za tekuće tromjesečje očekuje prihod od oko 28 milijardi dolara, plus ili minus dva posto, u usporedbi s konsenzusnim procjenama od 26,8 milijardi dolara, objavila je kompanija na službenoj mrežnoj stranici, prenosi Lider. 

Dionice Nvidije, koje su od početka godine produžile svoj brzi rast za više od 90 posto, porasle su dva posto u trgovanju izvan radnog vremena. Potražnja za grafičkim procesorskim jedinicama Nvidijinih AI podatkovnih centara naglo je porasla u prošloj godini jer najveće tehnološke kompanije žure s razvojem računarske infrastrukture potrebne za isporuku snažnih novih AI proizvoda u velikim razmjerima. Google, Microsoft, Meta i Amazon naznačili su da će njihova potrošnja (odnosno ulaganja) ostati visoka tokom 2024. godine.

– Počela je sljedeća industrijska revolucija – kompanije i zemlje sarađuju s Nvidijom kako bi tradicionalne podatkovne centre vrijedne trilione dolara prebacili na ubrzano računarstvo i izgradili novu vrstu podatkovnih centara – AI tvornice – za proizvodnju nove robe, umjetne inteligencije. AI će donijeti značajne dobitke u produktivnosti u gotovo svakoj industriji i pomoći kompanijama da budu troškovno i energetski učinkovitije, istovremeno proširujući mogućnosti prihoda, rekao je Jensen Huang, osnivač i izvršni direktor Nvidije.

Dodao je da se, osim pružatelja usluga u oblaku, generativna umjetna inteligencija proširila na “potrošačke internetske kompanije i poduzeća, suverene AI, automobilske i zdravstvene korisnike, stvarajući višestruka vertikalna tržišta vrijedna više milijardi dolara”.

Povezani članci