Marketing X Business

Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda

Marx.ba

(Render: Autocar)

Malo je automobilskih proizvođača koji u svojoj historiji nisu proizvodili limuzine. Smart je jedan od tih brendova, jer je ovaj brend bio specijaliziran za gradske automobile i to u mini formatima. Prilagođavajući se trendovima, Smart više nije ono po čemu je stekao reputaciju, jer to već sada s novom linijom modela, koje osmišljavaju uglavnom Kinezi, postaje historija. Međutim, potpuni zaokret će nastati kada njemački proizvođač u vlasništvu grupacija Mercedes-Benz i Geely lansira svoju prvu limuzinu.

Novi model će se zvati Smart #6 i bit će dostupan u hibridnoj i električnoj verziji. Prema prvim informacijama, novi model će biti budući rival Teslinom Modelu 3 i ujedno će biti najsnažniji model u trenutnoj gami. Prema britanskoj publikaciji Autocar, budući Smart #6 bi trebao dobiti verziju s više od 630 konjskih snaga i autonomijom većom od 800 kilometara, ali prema kineskom CLTC protokolu. Smart “šestica” bi također trebao dobiti plug-in hibridni sistem.

Prva Smart limuzina će biti bazirana na PMA2+ arhitekturi, koju je razvio Geely. Ova platforma je izvedena iz SEA arhitekture, koja se nalazi u električnim modelima kao što je Polestar 4.

Nova tehnička platforma će omogućiti korištenje arhitekture od 400 i 800 volti s mogućnošću punjena snagom do 400 kW. Prilikom lansiranja, novi električni model će se nuditi u konfiguracijama s jednim motorom i pogonom na zadnje točkove, kao i s dva motora i pogonom na sve točkove. Najmoćnija verzija će nositi Brabus logo, piše BIHAMK.

Postojat će dvije baterije: prva, tipa LFP kapaciteta 75 kWh, i druga, tipa NMC kapaciteta 100 kWh. Prva baterija će biti prisutna u verzijama s arhitekturom od 400 volti, dok će veća baterija biti montirana u verzijama s arhitekturom od 800 volti. Zvanično lansiranje budućeg Smart #6 održat će se u drugoj polovini ove godine.

VEZANO
Nova Dacia proizvodit će se u Sloveniji i koštat će 18.000 eura