Marketing X Business

Šta je Remarketing i kako vam može povećati prodaju?

Poduzetnice.ba/Š.M

Image by freepik

Remarketing (takođe poznat i kao retargeting) je taktika prikazivanja ciljanih oglasa ljudima koji su već posjetili ili preduzeli neke aktivnosti na vašem web sajtu.

Remarketing se radi pomoću Javascript koda (npr. Google tag ili FB Pixel) za postavljanje kolačića u pretraživač korisnika. Kolačić zatim šalje informacije platformi putem koje radite remarketing pomoću kojih prikazuje određene oglase korisnicima koji su posjetili vaš sajt ili ispunili neki uslov na vašem sajtu koji ste odredili kao relevantan (npr. ispunjavanje kontakt forme, posjeta određenoj stranici, poziv itd.).

Remarketing se može koristiti za promociju određenog proizvoda ili ponude ili za postizanje određenog cilja, kao što je izgradnja vaše email liste potencijalnih kupaca. Na primjer, sajt koji se bavi e-trgovinom može koristiti remarketing oglase da podsjeti kupce da su ostavili proizvode u korpi i nisu završili proces kupovine.

Ovo nekome možda zvuči kao napadan marketing, ali stvarno nije. Cijeli dan smo svi bombardovani oglasima i reklamama koji pokušavaju da nam prodaju stvari koje nas najčešće ne interesuju, tako da remarketing oglasi mogu u stvari biti osvježenje.

Remarketing vam omogućava da prikazujete oglase ljudima koji su već pokazali određeno interesovanje za vas ili ono što nudite i veća je šansa da oni stvarno i žele da vide taj oglas, navodi portal poduzetnice.ba.

Naravno, takođe je potrebno odrediti limit frekvencije prikazivanja oglasa kako se ne bi nekome prikazao na desetine puta dnevno što može biti frustrirajuće.

Benefiti Remarketinga

Remarketing je odličan način za reklamiranje vaših proizvoda i usluga ljudima koji su već upoznati sa vašom kompanijom i onim što nudite. Postoje brojni razlozi zbog kojih ljudi ne izvrše kupovinu ili vas ne kontaktiraju prilikom posjete vašem sajtu:

  • Rade nešto drugo u isto vrijeme pa zaborave
  • Žele da razmotre alternative i još razmisle
  • Nisu ubijeđeni da im trebaju vaše usluge
  • Nisu sigurni da vaši proizvodi mogu riješiti njihov problem
  • Naišao im je šef pa su mahinalno zatvorili taj prozor

Prikazivanje oglasa tim ljudima služi da ih podsjeti da imate ono rješenje koje njima treba. Time također postižete efekat pozicioniranja u podsvijesti korisnika i povećavate vjerovatnoću da će kupiti od vas.

Remarketing ne služi samo da posjetioce podsjeti da bi trebali da sarađuju sa vama, već vam može olakšati da ih navedete da preduzmu sljedeći korak u lijevku prodaje.

Ako je korisnik napustio stranicu određenog proizvoda, kao u ranije navedenom primjeru, oglas za remarketing može korisnika dovesti opet na stranicu proizvoda gdje ih može podstaći da preduzmu sljedeću akciju koja vodi kupovini – dodavanje proizvoda u korpu.

Remarketing oglasi se mogu prilagoditi potrebama svakog korisnika ili određenim segmentima korisnika. To se može postići upotrebom dinamičnih oglasa koji automatski prilagođavaju sadržaj i promocije svakom korisniku. Time osiguravate da korisnici vide samo oglase koji su najrelevantniji za njih.