Marketing X Business

Stiže popularna socijalna mreža: Threads bi do kraja godine mogao biti lansiran u Evropi

Marx.ba

(Izvor: Threads)

Sjećate li se Metine zamjene za Twitter, naziva Threads? Moguće je da ste na tu društvenu mrežu potpuno zaboravili, budući da je u kratkom vremenu postala hit, ali nije dostupna na području Evropske unije. U međuvremenu je Threads bilježio eksplozivan rast broja korisnika, no nije uspio konvertirati sve koji su račun otvorili da se aplikacijom i redovito služe.

Ipak, danas ima nešto više od 33 miliona dnevno aktivnih korisnika, izbacuje nove karakteristike, pokušava se probiti u svijet pored X-a, BlueSkya i sličnih. U tome bi im moglo pomoći i ako napokon dovedu Threads legalno u Evropu.

To bi se trebalo dogoditi tokom ovog mjeseca, kako izvještava Wall Street Journal, a nakon nekoliko prilagodbi same platforme rigoroznim pravilima Evropske unije. Proširi li se i na evropski kontinent, bit će to najveće regionalno širenje Threadsa od lansiranja ovoga ljeta.

Verzija ove društvene mreže za korisnike iz EU mogla bi, zbog ovdašnje regulative o privatnim podacima i ciljanom oglašavanju, mogla biti nešto drugačija nego za ostale dijelove svijeta. Korisnicima bi tako mogao biti ponuđen izbor – ili će koristiti Threads samo kao konzumenti sadržaja ili kao kreatori. U slučaju da se odluče biti pasivni konzumenti, neće morati otvarati “puni” korisnički račun, dok će u drugom slučaju to morati učiniti.

Kako će to funkcionirati, u kojem slučaju će se i kako privatni podaci dijeliti te hoće li, i koliko, računi s Threadsa biti vezani uz one s Instagrama, za sada nije poznato. Također, dodatni izazov bit će i prikaz (cijanih) reklama, kojih na Threadsu za sada nema, ali je neminovno da će ih u budućnosti biti. Jedna od opcija je da i Threads dobije besplatnu verziju s reklamama, ili onu plaćenu bez njih – kao što to trenutno nude Facebook i Instagram, prenosi Bug.

Povezani članci