Marketing X Business

Taco Bell otvorio prvi restoran u BiH, šireći tako svoje poslovanje na region Balkana

Marx.ba

(Foto: Taco Bell)

Taco Bell je danas otvorio vrata svog prvog restorana na Ilidži u Sarajevu, što predstavlja veliku prekretnicu u međunarodnoj ekspanziji Taco Bella, označavajući prvo pojavljivanje ovog brenda na Balkanu.

– Dolazak Taco Bella u Sarajevo je ključni korak u našoj međunarodnoj putanji rasta. Dinamično tržište Bosne i Hercegovine nudi nam jedinstvenu priliku da se povežemo sa novim kupcima i proširimo svoje prisustvo na Balkan, rekao je Ian Cranna, Generalni menadžer Taco Bella za Evropu.

Nova lokacija na Ilidži će unaprijedit strateški plan kompanije Taco Bell za proširenje prisustva u regionu Balkana, a i šire. Bosna i Hercegovina je pokazala snažan rast u sektoru brze i ležerne konzumacije hrane, a Sarajevo, kulturno i poslovno središte, predstavlja značajnu priliku za brend.

Poznat po svojoj jedinstvenoj ponudi i jelovniku inspirisanom Meksikom, Taco Bell će predstaviti svoje prepoznatljive artikle, uključujući razne tacose, buritose, nachos, quesadillas i još mnogo toga. Novi restoran, koji se nalazi na adresi Mustafe Pintola 2D Sarajevo otvoren je u 10 sati. Na dan otvaranja, 17. oktobra, prvih 100 kupaca uz narudžbu će dobiti besplatan Crunchy Taco.

– Uzbuđeni smo što donosimo brend Taco Bell i njegove kultne okuse u Sarajevo. Naš tim je posvećen pružanju jedinstvenog iskustva koje kombinuje inovativni meni Taco Bella sa atmosferom dobrodošlice, rekao je Peđa Sarajilić iz Aphta Group, franšizne grupacije odgovorne za otvaranje ove lokacije.

Taco Bell se udružuje s nositeljima franšiza kao što je Aptha Group kako bi potaknuo povjerenje i ojačao odnose na lokalnom tržištu. Koristeći uvid u globalno tržište i stručnost korisnika franšize, Taco Bell ima za cilj potaknuti rast i održati svoju vodeću poziciju među restoranima brze hrane.

– Radeći s Aptha grupom, Taco Bell je u mogućnosti da naše jedinstveno gastronomsko iskustvo prenese na nova tržišta i nastavi da raste kao globalni brend. Ovo partnerstvo će povećati prisustvo Taco Bella u Evropi, učvršćujući i naše regionalno prisustvo, ali i pokretanje naše ambicije globalnog rasta. Ne mogu biti optimističniji u pogledu našeg partnerstva sa Aptha grupom i širenja našeg brenda na naše najnovije tržište, Bosnu i Hercegovinu“ rekao je Scott Mezvinsky, predsjednik Taco Bell-a za internacionalno tržište i tržište Sjeverne Amerike.

Restoran će radit sedam dana u sedmici od 10:00 do 22:00, a u njemu će raditi 35 uposlenika.

VEZANO

Sarajevo dočekuje prvi Taco Bell na Balkanu: Otvorenje 17. oktobra!