Marketing X Business

Temu osvaja tržište i bilježi triput bolje rezultate od Amazona

Marx.ba

(Foto: Temu/Facebook)

Od predstavljanja u septembru 2022., kineska aplikacija za online kupovinu Temu osvaja tržište globalne e-trgovine, uspješno se takmičeći s industrijskim divovima poput Amazona, eBaya i Sheina. Prema podacima Stocklyticsa, preuzeta je više od 735 miliona puta.

Zahvaljujući niskim cijenama, brojnim popustima, širokom izboru proizvoda i uspješnoj marketinškoj strategiji, aplikacija je lako osvojila potrošače željne jeftinije alternative u ova turbulentna vremena. Također, Temu nudi brzu i besplatnu dostavu.

Zato se njegov broj mjesečnih preuzimanja popeo za 42 posto, na 55 miliona, što je triput više od Amazona. U samo nekoliko mjeseci nakon objavljivanja, aplikacija je privukla pažnju mladih kupaca koji osjećaju inflaciju u zapadnim zemljama.

Podaci Statista i AppMagica pokazuju da je Temu prošle godine preuzet 337 miliona puta, što je gotovo 80 posto više nego Amazon, s prosječno 35 miliona mjesečnih preuzimanja.

Statistike pokazuju da je Temu u avgustu preuzet gotovo 55 miliona puta širom svijeta, što je 42 posto više nego u istom mjesecu prošle godine. U maju, junu i julu zabilježeno je više od 50 miliona preuzimanja, triput više od Amazona, što je dovelo ukupni broj preuzimanja aplikacije na 735 miliona.

Rastuća tražnja za online kupovinom uz povoljne cijene pretvorila je Temu u ozbiljnog konkurenta velikim igračima čak i na tržištima s visokom zasićenošću kao što su Sjedinjene Američke Države. Milioni Amerikanaca odabiru Temu kao pristupačniju alternativu.

Prema podacima AppMagica, Amerikanci su zaslužni za više od 200 miliona, ili gotovo trećinu ukupnog broja, preuzimanja Temua. Ova je brojka još impresivnija kada se usporedi s drugim tržištima. Statistike pokazuju da Amerikanci koriste Temu pet puta više od Evropljana, a zemlje poput Velike Britanije, Njemačke, Francuske i Španije čine svega pet posto ukupnog broja preuzimanja.

Dapače, drugo najveće tržište je Meksiko s 10 posto od ukupnog broja preuzimanja, što je oko tri puta manje nego u SAD.