Marx.ba
Prije dva dana je počela nadogradnja softvera odabranom broju vlasnika Cybertrucka. Za razliku od prethodnih verzija Teslinog sistema za potpuno samostalnu vožnju (FSD), “end-to-end on highway” koristi jedinstveni AI model treniran na milionima video isječaka stvarnih situacija u prometu.
Nova opcija, opisana kao vožnja “end-to-end on highway”, koristi neuronsku mrežu za upravljanje svim aspektima vožnje autocestom. Voditelj Tesline umjetne inteligencije, Ashok Elluswamy, najavio je nadogradnju na društvenoj mreži X.
Srž ovog sistema je neuronska mreža koja upravlja svim aspektima vožnje na autocesti. Sistem je odgovoran za donošenje svih odluka vezanih za vožnju, od promjene traka do navigacije, treniran na velikoj bazi podataka stvarnih scenarija vožnje.
Ključne komponente sistema uključuju praćenje pažnje vozača koje funkcionira čak i kada vozač nosi sunčane naočale. Sistem donosi ranije i prirodnije odluke o promjeni traka, može navigirati kroz čvorišta, predlagati promjene traka i uzimati pravilne izlaze. Također prepoznaje prometne znakove i semafore, automatski usporavajući vozilo pri približavanju.
Za korištenje ove opcije vozači je aktiviraju guranjem ručice za vožnju prema dolje. Važno je napomenuti da sistem i dalje zahtijeva aktivni nadzor vozača i ne čini vozilo potpuno autonomnim. Ako se otkrije nedovoljna pažnja vozača, sistem izdaje upozorenja koja se postupno pojačavaju i može se isključiti.
Trenutno je nadogradnja dostupna samo određenim vlasnicima Cybertrucka koji su ranije već platili 7.000 dolara za pristup funkciji autonomne vožnje i čekali gotovo godinu dana na njenu dostupnost, piše Autonet.