Marketing X Business

Tesla predstavila redizajnirani Model 3 s većim dometom i višom cijenom

Š.M.

Bloomberg Adria

Tesla Inc. predstavila je prvo osvježenje svoje popularne limuzine Model 3 s elegantnijim izgledom i dužim dometom, ali s višom cijenom od očekivane u Kini gdje je proizvođač električnih vozila pod povećanim pritiskom lokalnih rivala.

Nova iteracija limuzine s četvera vrata ima domet s jednim punjenjem od 606 kilometara, a cijena će biti od 259.900 juana u najvećoj ekonomiji Azije. To je 12 posto više od starije verzije, koja se prodavala od 231.900 juana i imala domet od 556 kilometara.

Tesla je promijenila vanjski dizajn i svjetla za više sportski izgled, te dodala dvije nove boje — Stealth Grey i Ultra Red. U unutrašnjosti se nalazi zvučni sistem sa 17 zvučnika, prilagodljivo ambijentalno osvjetljenje i 8-inčni ekran osjetljiv na dodir za putnike na stražnjim sjedalima. Standardna verzija sa stražnjim pogonom ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,1 sekundu.

Novi model dostupan je na svim stranicama za narudžbe u Kini, Evropi, Bliskom istoku i Australiji, ali ne i u SAD-u.

Analitičari su tražili nižu cijenu u Kini koja bi mogla pomoći kompaniji da odbrani svoju vodeću poziciju u vezi s električnim vozilima, koja je pod sve većom prijetnjom domaćih konkurenata poput BYD Co. — koji ove godine namjerava prodati tri miliona vozila — te Nio Inc. i Xpeng Inc., koji proširuju svoju ponudu automobilima skrojenim prema lokalnim ukusima.

Samo nekoliko sati nakon predstavljanja novog Modela 3, Tesla je snizila cijene svojih premium automobila Model S i X u Kini za čak 20 posto, u potezu čiji je cilj učvrstiti svoju poziciju u gornjem dijelu tržišta.

Proizvođač automobila smanjio je cijenu svoje osnovne limuzine Model S u najvećoj azijskoj ekonomiji za 14 posto na 698.900 juana i osnovnog sportskog vozila Model X za oko 18 posto na 738.000 juana, prema službenoj web stranici.

Isporuke iz Tesline tvornice u Šangaju u julu su pale na najniži nivo ove godine. Tesla je od tada dodatno snizila cijene, potaknuvši zabrinutost o obnovi fronte u teškom ratu cijena koji je smanjio profitne marže.

Musk je prvi put predstavio Model 3 uz ogromnu pompu u martu 2016., ali se suočio s nekoliko mjeseci “proizvodnog pakla” dok se kompanija borila da poveća proizvodnju u 2018.