Marx.ba
TikTok je predstavio TikTok Shop omogućivši korisnicima da direktno kupuju putem društvene mreže.
– Ova usluga će korisnicima pružiti mogućnost kupovine proizvoda i komunikacije sa kompanijama i kreatorima u realnom vremenu, navodi se u objavi kompanije, uz dodatak da je opcija prodaje proizvoda dostupna isključivo kompanijama sa sjedištem u Španiji i Irskoj.
Funkcija kupovine u aplikaciji zvanično je lansirana u Španiji u utorak, sa proizvodima prikazanim u digitalnim prodavnicama, uključujući električne friteze i suplemente za zdravlje, po cijenama koje se kreću od 3 eura (3,16 dolara) do 60 eura, prema spisku koji je TikTok podijelio sa kreatorima i koji je pregledala agencija Bloomberg.
Prema podacima kompanije, TikTok u Španiji koristi 20 miliona ljudi mjesečno.
TikTok tvrdi da sarađuje sa pouzdanim platformama trećih strana za plaćanje kako bi omogućio sigurno obavljanje transakcija.
Očekuje se da društvena mreža uvede svoje usluge kupovine i u Francuskoj, Njemačkoj i Italiji.
Ova usluga se pokazala kao jedan od najbrže rastućih sektora kineskog vlasnika TikToka, kompanije ByteDance Ltd, a širenje na evropsko tržište se smatra pokušajem pronalaženja alternativnih tržišta nakon što kompaniji prijeti zabrana u SAD, ukoliko ByteDance, sa sjedištem u Kini, ne proda svoj udio u društvenoj mreži.
VEZANO
Nova online prodavnica i niske cijene: Amazon pripremio odgovor za Temu i Shein