Marketing X Business

Tri rekorda na tri kontinenta: Porsche Taycan Turbo GT sa Weissach paketom

N. D.

(Foto: Porsche)

To je hat-trick – nakon postavljanja rekorda na stazi Nürburgring Nordschleife i Weathertech Raceway Laguna Seca u Kaliforniji, Taycan Turbo GT sa Weissach paketom sada je postigao uspjeh i na 5,4 kilometra dugoj međunarodnoj stazi u Šangaju.

Sa vremenom od 2:11,28 minuta, vozač razvoja Porschea Lars Kern osvojio je titulu najbržeg serijskog automobila na ovoj stazi Formule 1. To je ujedno i prvi rekord kruga koji je službeno priznat od strane Shanghai International Circuit.

– Svaka trkačka staza ima svoje jedinstvene izazove. Kako bismo pokazali koliko je kompletan paket za Taycan Turbo GT sa Weissach paketom, postavili smo cilj da oborimo rekorde na tri veoma različite staze širom svijeta. Sve dobre stvari dolaze u troje. Sa najboljim rezultatima u njemačkoj regiji Eifel, u Kaliforniji i Kini, Taycan je postigao uspjeh na međunarodnom nivou, kaže Kevin Giek, potpredsjednik Model Line Taycan u Porscheu.

Taycan Turbo GT dostiže brzinu do 300 km/h.

– Hirovito vrijeme nije nam olakšalo život danas. Iznova je padala slaba kiša, tako da je staza do samog kraja bila još malo vlažna. Sada sam još više impresioniran balansom i performansama Taycana. Na kraju starta i cilja ravno morate pritisnuti kočnice izuzetno snažno kada ulazite u takozvanu krivulju puževa, izvještava vozač razvoja Lars Kern.

Pogon Taycan Turbo GT, koji je dizajniran za maksimalnu vuču i performanse, još jednom je dokazao svoju vrijednost na stazi. Osim toga, način napada je uspio pokazati svoje prednosti na stazi Formule 1. Sa ovom funkcijom pojačanja može se primijeniti do 120 kW dodatne snage u trajanju od 10 sekundi. Funkcija je dostupna pri brzini većoj od 5 km/h, uz temperaturu baterije veću od 10° Celzijusa i SoC od više od 30 posto.

Iz sigurnosnih razloga, automobil koji ruši rekord uključuje i punu sigurnosnu opremu sa kavezom i trkačkim sjedištem. Mjere konverzije povećavaju ukupnu težinu i ne mogu se u potpunosti nadoknaditi uklanjanjem dijelova unutrašnje opreme. Opcione gume Pirelli Trofeo RS također su postavljene za rekord kruga.

Uz dodatak Taycan Turbo GT i Taycan Turbo GT sa Weissach paketom, Porsche je proširio svoju ponudu svojih potpuno električnih sportskih limuzina u proljeće 2024. U ovim automobilima, snažniji i efikasniji impulsni inverter koji koristi silicijum karbid kao poluprovodnički materijal se koristi na zadnjoj osovini. Obje varijante mogu postići kratka povećanja vršne snage, dostižući preko 1100 KS (Taycan Turbo GT: potrošnja električne energije* kombinovana (WLTP) 21,6 – 20,7 kWh/100 km, emisija CO₂* kombinovana (WLTP) 0 g/km, CO₂ klasa A , Taycan Turbo GT sa Weissach paketom: Potrošnja električne energije* kombinovana (WLTP) 21,3 – 20,6 kWh/100 km, emisija CO₂* kombinovana (WLTP) 0 g/km, CO₂ klasa A.

Sa inteligentnim mjerama lagane konstrukcije, Porsche je smanjio težinu Taycan Turbo GT do 75 kg u poređenju sa Taycan Turbo S. Nekoliko karbonskih dijelova doprinosi tome. Taycan Turbo GT sa Weissach paketom je napravljen sa oštrim fokusom na stazu, oslobađajući se zadnjih sjedišta u korist još boljeg odnosa snage i težine. Porsche Active Ride ovjes sa podešavanjem specifičnim za GT je uključen kao standard na oba modela. U dinamičnim situacijama vožnje, ovaj ovjes osigurava gotovo savršenu vezu s cestom zahvaljujući uravnoteženoj raspodjeli opterećenja točkova.

VEZANO

Velika promjena: Prepolovit će se cijena baterija za električna vozila