Marketing X Business

U Sarajevu održana Woman.Comm konferencija na temu komunikacija i marketing u politici

Marx.ba

(Foto: Woman.Comm)

U Sarajevu je jučer održana druga mini konferencija na temu “Komunikacija i marketing u politici” u organiciji Woman.Comma, kluba koji okuplja žene iz komunikacijske insdustrije naše regije. Konferencija je okupila preko 50 stručnjakinja i stručnjaka iz oblasti komunikacija, marketinga i politike, kako bi razmijenili znanja, iskustva i najbolje prakse na navedenu temu.

Konferenciju je otvorio Senad Alibegović, osnivač i CEO agencije KENSHO Communications. Uz svoje dugogodišnje iskustvo u oblasti projektnog i event menadžmenta, odnosa s javnošću i odnosa sa medijima kroz kratku prezentaciju uveo je prisutne u pojam političkog marketinga u Bosni i Hercegovini. U svom uvodnom predavanju govorio je o osnovnim pojmovima političkog marketinga, manipulacijama, konstruisanju spektakla, pakiranju politike i uspješnom komuniciranju.

Nakon uvodnog predavanja, održan je panel “Kako napraviti uspješnu političku kampanju?” na kojem su učestvovali: Ivana Marić, politička analitičarka i savjetnica za odnose s javnošću, Julijan Komšić, country manager istražizvačke agencije IPSOS i Ejub Kučuk, CEO agencije Mita Group uz moderaciju Alme Beganović, PR menadžerice agencije Beyond Consulting. Panelisti su otkrili tajne uspješne političke komunikacije i marketinga, a kroz dinamičnu raspravu sudionici su dobili vrijedne savjete i uvide kako izgraditi i provesti efikasnu političku strategiju komunikacije te kako poboljšati komuniciranje na različitim kanalima koji su nam trenutno dostupni. Panelisti su između ostalog spomenuli i važnost istraživanja za političke subjekte te načinu na koji bi trebalo koristiti istraživanje kao jedan od alata pri kreiranju političkih kampanja i donošenju odluka vezanih za političko djelovanje.

Poseban interes izazvalo je predavanje Krešimira Macana na temu “Kako zapravo komuniciramo u politici – šta kada se desi kriza?”. Krešimir Macan, hrvatski komunikacijski savjetnik i predavač specijaliziran za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i digitalne društvene medije, vlasnik je i osnivač Manjgure, jedne od prvih hrvatskih agencija za odnose s javnošću osnovane 1997. godine. Kroz zanimljivu prezentaciju i stvarne primjere, Macan je pričao o kriznoj komunikaciji u politici, ističući važnost pripreme i brzog, kreativnog reagovanja u kriznim situacijama.

Jedan od ključnih panela bio je i “Žene i komunikacija u politici” na kojem su govorile Meliha Mulahalilović Žiško, program menadžerica WFD Ujedinjeno Kraljevstvo, Željka Šulc, glasnogovornica Misije OSCE-a u BiH, Edita Miftari, koordinatorica programa rodno odgovornog upravljanja u UN Woman i Marija Milić, vlasnica “Mudra ovca komunikacija” uz moderaciju Senada Alibegovića. Panelistice su diskutovale o izazovima i prilikama s kojima se žene suočavaju u političkoj komunikaciji, razmatrale kako se nositi s rodnim predrasudama, izgraditi snažan javni imidž i efikasno komunicirati svoje poruke. Također su istakle važnost umrežavanja među ženama u politici, kao i podrške muškaraca u stvaranju inkluzivnijeg političkog okruženja.

Posljednje predavanje dana bilo je na temu “Da li je naš glas bitan?” koje je održao Haris Mujanović, izvršni direktor jedne od najuspješnijih marketing agencija u BiH, Via Media. S ovim predavanjem zaokružena je cijela priča konferencije. Haris je prikazao primjere kampanja koje su napravile velike promjene i postigle značajne ciljeve a usko su vezane za politički marketing. Istaknuo je da je za dobru poruku koju će javnost prihvatiti potrebno mnogo kreativnosti. Pokazao je primjere kampanja koje su radili i koje su napravile velike promjene a jedna od njih je i kreativni koncept spota za pjesmu Glas grupe Helem Nejse.

Konferencija je pružila vrijedne uvide i inspiraciju svim učesnicima, potvrđujući važnost komunikacije i marketinga u političkom kontekstu.

Ovaj događaj podržala je Misija OSCE-a u Bosni i Hercegovini.

Povezani članci