Marketing X Business

Uspjeh vikend akcijske prodaje ovisi o povezanosti s potrošačima tokom cijele godine

N. D.

(LinkedIn)

Veliki broj prodaje tokom posebnih vikend ili dnevnih akcijskih prodaja može zaslijepiti brendove na potrebu za marketinškom strategijom koja se povezuje s potrošačima tokom cijele godine. Uspjeh Crnog petka, godišnjeg šopinga lično, zajedno s noćnim kampiranjem za ponude, pokrenuo je cijelu sezonu sniženja. Cyber ​​Monday, Cyber ​​Weekend, a sada i Cyber ​​Week, neosporno su veliki pokretači prihoda u svijetu, posebno u SAD, ali sve više i na našim prostorima.

I, to ima smisla – brendovi će privući više posla slaganjem sličnih promocija kako bi iskoristili te vikend ponude, ali previše se oslanjati na njih i očekivati ​​da će povećati vrijednost je greška. Realnost je da prodajni događaji i prekidni marketing vezan za popuste ne stvaraju održive potrošačke veze.

Prije nego što proslave nedjeljni rast prihoda, brendovi bi trebali procijeniti svoju taktiku kako bi pripremili marketinške kampanje za povećanje vrijednosti za cijelu godinu koja je pred nama. Trebali bi započeti odgovorom na ova pitanja: Koliko povećanje prodaje predstavlja dugoročnu potrošačku vrijednost za naš brend? Koliko potrošači imaju povjerenja u nas? Koliko smo više mogli napraviti ovaj Crni petak i Cyber ​​sedmicu da smo ušli s više dugotrajnog povjerenja i povezanosti? I koliko nam naše marketinške taktike Cyber ​​Weeka dugoročno pomažu ili štete?

(Izvor: Sales-Link)

Brendovi se moraju fokusirati na razumijevanje ponašanja potrošača kako bi privukli pažnju publike tokom cijele godine. Trebali bi umanjiti naglasak na jednokratne, prekidne marketinške kampanje koje bi mogle poremetiti dosljedne cikluse kupovine i odbiti potrošače.

Brendovi primjenjuju strategije koje su prvenstveno usmjerene na dosezanje široke publike i prodaju u bilo koje vrijeme i cijelo vrijeme. Ključan je marketing prijema, koji susreće potrošače tamo gdje se nalaze na kupčevom putu. Umjesto da ih tjera kroz lijevak, on im pruža informacije koje će im u tom trenutku biti najvrednije. Iako taktike prekida mogu biti dio marketinške strategije prijema, da bi imale učinak, moraju biti niz u široj mreži veza.

Brendovi bi trebali stvarati koristan sadržaj za svoju publiku tokom cijele godine kako bi izgradili povjerenje uoči naleta kupovine na nekom vikend popustu. Ali prvo moraju razumjeti put potrošača. Model linearne putanje je nerealan. Pravo putovanje kupca je nepredvidiva serija preokreta. Brendovi se mogu boriti protiv ovoga koristeći signale potrošača kako bi stekli uvide, otključavajući jedinstvene potrebe potrošača i bolne točke u svakom trenutku.

Putem optimiziranog sadržaja (i veće mreže sredstava), brendovi se mogu povezati s potrošačima na bilo kojem kanalu, pružajući sadržaj koji je dosljedniji i usklađeniji sa stvarnim potrebama potrošača. Dok se trendovi kupovine mijenjaju sa sezonom, marketing na recepciji omogućava brendovima da isporuče dosljedne poruke, sadržaj i vrijednost kroz kanale prije nego što potrošači donesu odluku o kupovini.