Marx.ba

Volkswagenovo nedavno predstavljeno električno vozilo pristupačne cijene, ID. EVERY1, bit će prvi model koji će koristiti softver i arhitekturu razvijenu kroz partnerstvo s Rivianom.
Kompakt ulazi u Volkswagenovu ponudu pristupačnih električnih vozila s predviđenom početnom cijenom od 20.000 eura. Proizvodnja bi trebala započeti 2027. godine, nakon još jednog cjenovno pristupačnog modela, ID.2all, koji će na tržište doći 2026. godine po cijeni od oko 25.000 eura, piše Autonet.
Oba vozila razvijaju se pod Volkswagenovom “Brand Group Core” divizijom, koja se fokusira na masovno tržište unutar VW Grupe, a posebno su namijenjena evropskom tržištu. Dok će ID.2all koristiti E3 1.1 arhitekturu i softver razvijen od strane VW-ove interne softverske jedinice Cariad, ID. EVERY1 označava pomak prema integraciji Rivianove tehnologije. Iako nema službene obavijesti, portal TechCrunch otkrio je da će Rivianov softver pokretati ID. EVERY1.
Iako Volkswagen nije izričito spomenuo Rivian tokom predstavljanja, dužnosnici kompanije referirali su se na napredne softverske mogućnosti u novom modelu. Kai Grünitz, član Uprave marke Volkswagen odgovoran za tehnički razvoj, istaknuo je da će ID. EVERY1 biti “prvi model u cijeloj VW Grupi koji će koristiti potpuno novu, posebno snažnu softversku arhitekturu.
– To znači da budući osnovni Volkswagen može biti opremljen novim funkcijama tokom cijelog životnog ciklusa. Čak i nakon kupovine novog automobila, mali Volkswagen se i dalje može individualno prilagoditi potrebama kupaca, izjavio je Grünitz.
Saradnja proizlazi iz zajedničkog pothvata vrijednog 5,8 milijardi dolara uspostavljenog prošle godine između njemačke automobilske kompanije i američkog proizvođača električnih vozila. Nazvan “Rivian and Volkswagen Group Technologies”, partnerstvo ima strukturu 50-50 s dvojicom izvršnih direktora: Wassymom Bensaidom, Rivianovim voditeljem softvera, i Carstenom Helbingom, glavnim tehničkim inženjerom Volkswagen Grupe.
Ovaj strateški savez nudi prednosti za obje kompanije. Rivian dobiva ključni kapital i priliku za diversifikaciju poslovanja izvan trenutne linije proizvoda. Volkswagen Grupa dobiva pristup električnoj arhitekturi i softveru nove generacije koji bi mogli ojačati njenu poziciju na rastućem tržištu električnih vozila. Obje kompanije navele su da zajednički pothvat ima za cilj smanjiti troškove razvoja uz istovremeno ubrzanje uvođenja novih tehnologija. Operacije su inicijalno smještene u Palo Altu u Kaliforniji, s planovima za tri dodatne lokacije širom Sjeverne Amerike i Evrope koji su trenutno u razvoju.
VEZANO
Poznati lanac punionica za električne automobile dobio veliku investiciju