Marketing X Business

Volvo bilježi rast prodaje e-automobila za 66 posto međugodišnje

Marx.ba

(Foto: Volvo)

Prodaja Volvo automobila porasla je za 25 posto u martu u odnosu na godinu ranije na 78.970 jedinica, dostigavši rekord u globalnoj prodaji u jednom mjesecu, saopćila je grupa sa sjedištem u Švedskoj.

Volvo Cars, u većinskom vlasništvu kineskog Geeli Holdinga, navodi u saopćenju da je prodaja potpuno električnih automobila porasla za 43 procenta i činila 23 procenta ukupne globalne prodaje u mjesecu, prenosi Reuters.

Akcije kompanije porasle su za četiri posto u ranoj trgovini na stokholmskoj berzi. Ukupna prodaja u Evropi, najvećem tržištu Volvo automobila, porasla je za 33 posto, a prodaja potpuno električnih automobila porasla je za 66 posto u odnosu na prije godinu dana.

U Sjedinjenim Američkim Državama ukupna prodaja je porasla za 50 posto, dok je prodaja potpuno električnih automobila opala za 66 odsto. 

Inače, sredinom marta, novi potpuno električni Volvo EX30 stigao jer na tržište BiH.

– On je dizajniran da bude siguran koliko biste očekivali od Volva. Dizajniran je da ima najmanji CO2 otisak od svih Volvo automobila do sada te da ljudske živote učini sigurnijim, praktičnijim i ugodnijim koristeći najsavremeniju tehnologiju i skandinavski dizajn, poručili su iz Volva.

Predstavljen svijetu u Milanu u Italiji i dostupan za narudžbe na odabranim tržištima*, EX30 je prvi Volvo mali premium SUV te proširuje Volvo stalno rastuću ponudu potpuno električnih vozila na četiri modela. Kako se tržište brzo kreće prema potpunoj elektrifikaciji, EX30 će Volvu pomoći uhvatiti rastuću potražnju za potpuno električnim automobilima u segmentu s brzim rastom.

Povezani članci