Marketing X Business

WhatsApp testira novu opciju koja bi mogla postati prilično popularna među korisnicima

Marx.ba

(Foto: Whatsapp/Facebook)

Metina popularna komunikacijska platforma WhatsApp konstantno razvija i testira nove opcije i mogućnosti koje brojnim korisnicima poboljšavaju iskustvo korištenja. Ponekad je riječ o velikim novitetima koji mogu značajno promijeniti način na koji se koristi WhatsApp, dok su u nekim slučajevima to manje, ali prilično korisne promjene za koje se pitamo zašto ih Meta nije predstavila ranije.

Upravo je takav novitet najavljen za testnu verziju WhatsAppa za Androide tako da je trenutno dostupna ograničenom broju korisnika. Nova opcija omogućuje reakciju na poruku brzim dvostrukim dodirom na samu poruku. Riječ je o opciji koja je već neko vrijeme dostupna na Instagramu, gdje je prilično popularna te se na isti način mogu lajkati poruke na ovoj mreži.

Ovakav način reakcije moguć je za tekstualne poruke, ali i fotografije, videozapise i GIF-ove, a brzim dvostrukim dodirom na te se poruke reagira emoijem srca. Naravno, na poruke će se, kao i do sada, moći reagirati i drugim emojima, za što će trebati malo duže držati prst na poruci i onda među brojnim emojima odabrati reakciju na poruku.

Zanimljivo je da, barem se tako trenutačno čini, neće biti moguće onemogućiti ovu opciju, što bi se u nekim slučajevima moglo pokazati problematičnim. Naime, ako slučajno dva brzo dva puta dodirnete neku poruku dok npr. skrolate ekranom i pretražujete stariji sadržaj unutar razgovora, na nju ćete reagirati sa srcem, iako to možda niste htjeli.

Opcija je, dakle, trenutačno dostupna samo za korisnike WhatsApp bete na telefonima koje pokreće Googleov mobilni operativni sistem te se može očekivati da će kroz koji sedmicu ili mjesec biti dostupna svim korisnicima Androida, a u budućnosti vjerovatno na i na iPhoneu.

Pored ove opcije, WhatsApp trenutno radi na još nekim novitetima za svoju aplikaciju za Androide i Appleove telefone. Korisnicima beta verzije Androida tako su dostupni novi efekti i filteri za pozive bazirani na proširenoj stvarnosti, dok se za iPhone testira opcija dijeljenja sadržaja i u situacijama kada telefoni nisu povezani s internetom, piše Zimo.