Marx.ba
Xiaomi je prema broju prodanih uređaja u avgustu 2024. godine zauzeo drugo mjesto na globalnom tržištu pametnih telefona, što se nije dogodilo od avgusta 2021. Iako je prodaja Xiaomija ostala nepromijenjena u usporedbi s prethodnim mjesecom, sezonski pad prodaje Appleovih uređaja pomogao je ovom kineskom proizvođaču da se popne na drugo mjesto.
Prema novim podacima Counterpoint Researcha, Xiaomi je jedan od najbrže rastućih brendova u 2024. godini, bilježeći rast od 22 posto na godišnjem nivou u prvoj polovici godine. Očekuje se da će rast biti umjereniji u drugoj polovici godine, ali Xiaomi će i dalje zadržati snažan dvoznamenkasti rast do kraja 2024. godine.
U avgustu je Xiaomi nadmašio tržište, a sezonski padovi u ključnim tržištima nadoknađeni su rastom pojedinih promocija u Latinskoj Americi. Kako ističu analitičari Counterpointa, Xiaomi je uspio promijeniti svoju strategiju proizvoda, prodaje i distribucije nakon izazovne 2022. i 2023. godine te sada ubire plodove te transformacije, bilježeći gotovo konstantan rast na godišnjoj razini.
– Xiaomi je ove godine usvojio strategiju za manje proizvode, usmjeravajući svoju energiju na stvaranje jednog vodećeg modela po cjenovnom razredu, umjesto lansiranja više uređaja u jednom segmentu. Osim toga, ponovno je osnažio svoj prodajni i marketinški fokus dok je nastavio širenje na novija tržišta i konsolidirao svoju poziciju na postojećim tržištima, priopćio je voditelj istraživanja u Counterpointu, Tarun Pathak.
Iako je Xiaomijev uspjeh u avgustru dijelom posljedica njegove agresivne strategije rasta, već smo spomenuli da je sezonski pad prodaje Applea također imao utjecaja. S novom generacijom iPhonea koja dolazi u septembru, avgust je obično najslabiji mjesec za Apple. Očekuje se da će lansiranje i početak prodaje iPhonea 16 omogućiti Appleu povratak na drugo ili čak prvo mjesto u nadolazećim mjesecima.