Marketing X Business

Zaposleni u agenciji Akvarijus će raditi četiri dana u sedmici

RTRS/Š.M

Image by freepik

Produženi vikend, manje stresa, više odmora, bolje raspoloženje zaposlenih, a jednaka plata i produktivnost bili su vodič za donošenje odluke o četverednevnom radnom vremenu.

Direktorica Akvarijusa, Brankica Јanković kaže da je ova odluka jedna od mnogih koje su uveli kako bi zaposlenim, koji predstavljaju srž kompanije, omogućili još bolje uslove.

– Svi mi koji radimo u Akvarijusu ćemo od sada imati više vremena za porodicu, prijatelje, privatne obaveze. Često zaboravljamo na te stvari zbog posla, čekajući odmor koji to ne može uvijek da nadoknadi. Zato smo pokušali da omogućimo našim zaposlenim da dobiju još jedan dan sedmično za sebe – rekla je Јankovićeva.

Ona kaže da je ovo odluka koja nije donesena preko noći i da je rezultat odnosa izgrađenih na povjerenju između menadžmenta i zaposlenih.

– Mi smo se vodili logikom da će svaki zaposleni, na osnovu povjerenja i slobode koju dajemo, rasporediti svoje obaveze tako da se jedan radni dan manje u sedmici neće odraziti na njihovu produktivnost, koja ne treba da podrazumjeva sjedenje u kancelariji od 8 do 16 h, već dobro obavljen posao i zadovoljnog klijenta – kaže Јankovićeva, dodajući da od ove odluke očekuje samo benefite u vidu motivisanijih i odmornijih zaposlenika, a samim tim i bolje organizovanog posla i usluga koje pružaju.

Važno je naglasiti da Akvarijus, kao agencija i dalje radi svih pet dana u sedmici, jer su zaposleni podijelili slobodne dane na način da jedan dio ne radi petkom, a drugi ponedjeljkom. Tako je omogućeno da se poslovanje kompanije odvija nesmetano i da je u svakom trenutku neko na usluzi klijentu.

Inače, Akvarijus je full service marketinška agencija koja ima 65 zaposlenih koji će biti obuhvaćeni ovom odlukom. A, kako kažu, nadaju se da će kao pionir ovakvog poslovanja u BiH, biti pokretač promjena na bolje, kako u kreativnoj industriji, tako i u ostalim kompanijama.