Marketing X Business

10. FMCG Retail Summit: Budite dio desete i najveće konferencije o robi široke potrošnje u BiH

Marx.ba

(Izvor: FMCG Retail Summit)

Spremite se za razmjenu znanja, iskustava, inspiracije i druženja! Zabilježite datum – 5. i 6. mart – u svojim kalendarima, jer nam tada stiže centralni i najveći trgovački događaj u zemlji! Očekuju vas izuzetni govornici i prilika za networking.

FMCG Retail Summit, pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji i najjačih kompanija iz sektora robe široke potrošnje na jednom mjestu okuplja kompletnu FMCG industriju i prateće djelatnosti.
Ovo je idealna prilika za edukaciju, razmjenu iskustva, druženje, ali i usvajanje najnovijih trendova i praksi u industriji.

Ovogodišnje, jubilarno izdanje, u svom programskom dijelu ugostit će vodeće stručnjake iz različitih segmenata industrije, od predstavnika proizvođača, preko distributera do maloprodajnih lanaca, kako bi zajedno istražili najnovije izazove i mogućnosti u sektoru robe široke potrošnje.

Uz panel diskusije, predavanja i networking, FMCG Retail Summit, pružit će nezaboravno iskustvo svim učesnicima, uz naglasak na razvoju novih strategija, inovacija i poslovnih prilika. Pridružite nam se na ovogodišnjem FMCG Retail Summitu i budite dio ove inspirativne i dinamične zajednice koja oblikuje budućnost industrije robe široke potrošnje!

Kao i ranijih godina dvodnevna konferencija održava se u Hotelu Hills u Sarajevu.
Informacije i prijave na zvaničnoj stranici www.fmcg-summit.ba
Retail partneri konferencije: Bingo, Konzum, Mercator, Kort, Z marketi.
Projekat podržali: generalni sponzor Ovnak Frosch; zlatni sponzori Mastercard, Soko Štark
sa brendovima Bananica i Najlepše želje; veliki sponzor Grand kafa Black’n’Easy; prijatelji
projekta Ledo, Dr. Oetker, Hercegovina Produkt, Nostro, Smoki, Menprom, Podravka.

Konferencija u brojkama
– 10 godina
– 160+ govornika
– 100+ sati predavanja & razmjene iskustava
– 5.500+ učesnika

– 500+ kompanija
– 130+ izlagača
 
Profil učesnika
– trgovci svih kanala
– proizvođači
– distributeri
– IT & upravljanje podacima
– POSm
– digitalne platforme
– agencije
 
Presjek broja učesnika po događaju (500+)
– 120+ vlasnik, CEO, GM
– 160+ sales director, KA, area manager
– 130+ marketing director, trade/category/brand manager
– 50+ IT / softver / digitalne platforme
– 50+ POSm industrija
– 50+ prateće industrije

Povezani članci