Marketing X Business

15 vrsta marketinga koje biste trebali razumjeti (7) - Marketing putem e-pošte

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

U današnjem konkurentskom okruženju, razumijevanje i učinkovito korištenje različitih vrsta marketinga je od suštinskog značaja za promociju vaše kompanije. Svaka marketinška strategija služi jedinstvenoj svrsi, bilo da se radi o izgradnji svijesti o brendu, dosezanju vaše ciljne publike, povećanju prometa na web stranici ili pretvaranju potencijalnih kupaca u lojalne klijente.

Ovaj vodič istražuje 15 ključnih oblika marketinga i otkriva djelotvorne načine na koje ih možete implementirati kako biste postigli određene poslovne ciljeve. Od tradicionalnih tehnika poput bilborda i direktne pošte do modernih strategija kao što su marketing na društvenim mrežama i SEO, ovaj sveobuhvatni pregled će vas opremiti da prilagodite svoje marketinške napore za uspjeh.

Kroz niz tesktova obradit ćemo 15 vrsta marketinga koje biste trebali razumjeti: Digitalni marketing, Marketing sadržaja, Ulazni Marketing, Optimizacija za pretraživače (SEO), Marketing na pretraživačima (SEM), Marketing društvenih medija, Email marketing, Influencer marketing, Affiliate marketing, Izlazni marketing, Brand marketing, Guerrilla marketing, Marketing od usta do usta, Event Marketing i Cause Marketing.

7. Marketing putem e-pošte – njegujte potencijalne klijente i zadržite kupce

E-mail marketing ostaje jedan od najefikasnijih načina za izgradnju odnosa kako sa novim tako i sa postojećim kupcima. Personalizirane, ciljane poruke mogu potaknuti prodaju, potaknuti ponovne kupovine i ojačati veze.

Kako ga efikasno koristiti: Segmentirajte svoju publiku prema demografiji, ponašanju prilikom kupovine ili interesima koristeći CRM platforme kao što su HubSpot, Salesforce ili ActiveCampaign da biste efikasno organizirali i upravljali listama kontakata. Koristite alate za automatizaciju unutar platformi kao što su Mailchimp, Klaviyo ili Constant Contact za slanje pravovremenih praćenja i personaliziranih preporuka na osnovu ponašanja korisnika. Uključite angažovanje CTA-a u svaku e-poruku kako biste čitatelje usmjerili na vašu web stranicu ili odredišne ​​stranice i pratite učinak pomoću analitičkih alata dostupnih na platformama kao što su Campaign Monitor ili GetResponse.

Primjer: Sedmične e-poruke Grammarlyja nude personalizirane povratne informacije, motivišući korisnike da se uključe s platformom dok promoviraju plaćene planove.

VEZANO
15 vrsta marketinga koje biste trebali razumjeti (6) – Marketing društvenih medija