Marketing X Business

Reklame koje su oduševile: Savršena kombinacija vizuala i poruka

N. D.

(Izvor: Volkswagen)

U digitalnom dobu u kojem društveni mediji imaju značaj bez presedana, zadivljujuće i inspirativne reklame su od suštinske važnosti da osiguraju čak i prolazni trenutak pažnje. Dok online i televizijsko oglašavanje često dominiraju, utjecaj određenih štampanih oglasa može biti monumentalan kada se izvode besprijekorno, privlačeći pažnju savršenom kombinacijom vizuala i poruka. Evo nekih sjajnih štampanih oglasa koji pokazuju trajnu moć štampe u stvaranju značajnog utjecaja.

Tu su oni koji su izmamili smijeh, ostavili trajni utisak, izazvali kontroverzu i pokazali sjaj. Ovi radovi nisu samo visokokvalitetni, već služe i kao odlični primjeri za sve koji traže uvid u efikasnu izgradnju brenda.

1. McDonald’s – Besplatan Wi-Fi

Ističući svoju besplatnu Wi-Fi uslugu, McDonald’s ne samo da nudi mogućnost povezivanja, već i uspijeva izazvati žudnju za njihovim pomfritom, pametno udvostručujući se kao univerzalni Wi-Fi simbol. Agencija za oglašavanje: DDB, Sidnej, Australija.

2. Volkswagen – Jedna nesreća je dovoljna

Kada je dobio izazov da promoviše Volkswagenov sistem automatskog kočenja nakon sudara, DDB je pronašao humor u scenariju. Ovaj set štampanih oglasa prikazuje različite nesreće, pozivajući čitaoce da “zaustave lanac”. Od čovjeka koji se zakucava biciklom u drvo do uznemiravanja pčelinjeg gnijezda i tjeranja čovjeka u rijeku punu krokodila, oglasi dodaju dašak humora ozbiljnoj temi. Suptilni detalji podstiču gledaoce da zastanu i udube se u slike za duže, zanimljivo iskustvo. Agencija za oglašavanje: DDB.

‍3. Chambord – Zato što nema razloga

‍S obzirom na misiju podizanja Chambordove vidljivosti među ženama u dobi od 24-35 godina, Wieden+Kennedy London je pokrenuo kampanju koja dovodi u pitanje društvena očekivanja. Slogan “Zato što nema razloga” ohrabruje pojedince da prihvate lični izbor bez konformizma. Bilo da se radi o spajanju Chamborda sa kupusom, kampanja izaziva oslobađajuće pitanje: Zašto ne? Reklamna agencija: Wieden+Kennedy London.

‍4. Pepsi – Želimo vam strašnu Noć vještica

U preokretu s temom Noći vještica, ova limenka Pepsija nosi zastrašujući kostim – ogrtač koji pametno oponaša brendiranje svojih konkurenata. Genijalnost ovog dizajna može zahtijevati trenutak da se potpuno shvati, ali kada to učinite, njegov utjecaj je nezaboravan. Reklamna agencija: Buzz in a Box, Brisel, Belgija.

‍5. KFC – Da poližeš prste‍

‍Ova KFC štampana reklama, koju su izradili Zane Zhou i LamanoStudio iz Čilea, kreativno naglašava lizanje prstiju. Tu su usta gdje se dodiruju prsti, aludirajući na neodoljivi okus KFC piletine. Jedinstveni dizajn ima za cilj ostaviti trajan utisak, čak i ako to znači neke nekonvencionalne noćne more. ‍ Reklamna agencija: Zane Zhou i LamanoStudio u Čileu.

6. Penguin Books – Pustite Shakespearove serenade vašim čulima

‍Penguin Books je koristio pametan štampani oglas kako bi prikazao svoje audio knjige. Kampanja prikazuje ilustracije tri književna diva – William Shakespeare, Mark Twain i Oscar Wilde – pretvorene u slušalice, omogućavajući im da šapuću direktno u uši svoje publike. Ova kampanja je osvojila prestižnu nagradu Gold Press Lion na Međunarodnom festivalu kreativnosti u Cannesu. Reklamna agencija: McCann India.

‍7. Mandevu – Preokrenuto

‍Kosa brade često zauzima zamjenu za kosu na glavi, ali Mandevu je spreman da promijeni tu priču svojim asortimanom “njege kose za bradu”. Oglasna agencija Creative Y&R napravila je seriju reklama koje zaigrano mijenjaju crte lica modela, stavljajući njegovu bradu na glavu i kosu na glavi na bradu. Ova jedinstvena slika momentalno privuče pažnju gledaoca, izazivajući konvencionalno i izazovno interesovanje. ‍Reklamna agencija: Y&R.

‍8. Ashtanga Yoga homes – Za vaša leđa

‍Napravljen od strane izraelske reklamne agencije McCann, ovaj štampani oglas za Ashtanga Yoga homes fokusira se na prednosti joge. Kosti kičme su vješto transformirane u zmiju, što simbolizira obećanje super fleksibilnih leđa kroz praksu joge. Reklamna agencija: McCann.

9. Furphy – Koji kamion?!

‍Aussie pivski brend Furphy, nazvan po nevjerovatnoj priči, lansirao je svoj Crisp Lager tako što je postavio kamion piva od 7,8 tona između nebodera u CBD-u u Sidneju. Štos je postao viralan, stekao je 25 miliona impresija i pretvorio Furphy Crisp Lager u pivo o kojem se najviše priča u zemlji. Agencija za oglašavanje: CBD.

‍10. Pantone: Kišna edicija

‍Zajednički poduhvat italijanskih kreativaca Giuliana Lo Rea i Mattea Gallinelija, ova impresivna kampanja za Pantone stavlja boju u prvi plan, što odgovara vladajućem statusu specijalizovanih mastila. Umjesto da se oslanjaju na konvencionalnu temu duge, duo je odlučio da se udubi u vezu između boje i vode, posebno kišnice. Kreatori: Giuliano Lo Re i Matteo Gallinelli.

Povezani članci