Marketing X Business

15 vrsta marketinga koje biste trebali razumjeti (8) - Influencer marketing

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

U današnjem konkurentskom okruženju, razumijevanje i učinkovito korištenje različitih vrsta marketinga je od suštinskog značaja za promociju vaše kompanije. Svaka marketinška strategija služi jedinstvenoj svrsi, bilo da se radi o izgradnji svijesti o brendu, dosezanju vaše ciljne publike, povećanju prometa na web stranici ili pretvaranju potencijalnih kupaca u lojalne klijente.

Ovaj vodič istražuje 15 ključnih oblika marketinga i otkriva djelotvorne načine na koje ih možete implementirati kako biste postigli određene poslovne ciljeve. Od tradicionalnih tehnika poput bilborda i direktne pošte do modernih strategija kao što su marketing na društvenim mrežama i SEO, ovaj sveobuhvatni pregled će vas opremiti da prilagodite svoje marketinške napore za uspjeh.

Kroz niz tesktova obradit ćemo 15 vrsta marketinga koje biste trebali razumjeti: Digitalni marketing, Marketing sadržaja, Ulazni Marketing, Optimizacija za pretraživače (SEO), Marketing na pretraživačima (SEM), Marketing društvenih medija, Email marketing, Influencer marketing, Affiliate marketing, Izlazni marketing, Brand marketing, Guerrilla marketing, Marketing od usta do usta, Event Marketing i Cause Marketing.

8. Influencer marketing – iskoristite glasove od povjerenja

Influencer marketing uključuje partnerstvo s osobama na društvenim mrežama koje mogu predstaviti vaše proizvode svojim pratiocima. Influenceri pomažu u izgradnji povjerenja i brzom širenju vašeg dosega. Influencer marketing je postao istaknut trend zbog svoje sposobnosti da poveže brendove sa visoko angažovanom publikom putem autentičnog i povezanog sadržaja.

U doba u kojem se tradicionalno oglašavanje često ignorira, influenseri donose nivo povjerenja i povezanosti koji odjekuje modernim potrošačima. Prema istraživanju tržišta, globalna industrija utjecajnog marketinga procijenjena je na 16,4 milijarde dolara u 2022. i predviđa se da će značajno rasti kako brendovi izdvajaju veći dio svojih marketinških budžeta za ovu strategiju.

Studije također pokazuju da 69 posto potrošača vjeruje preporukama utjecajnih osoba, što ovaj pristup čini moćnim alatom za podizanje svijesti o brendu i konverzija.

Kako ga efikasno koristiti: Sarađujte s influencerima koji su usklađeni s vrijednostima vašeg brenda i privlače vašu ciljnu publiku. Ponudite ekskluzivne popuste ili rani pristup novim proizvodima za svoje pratioce. Koristite mikro-influencere za ciljanje tržišnih niša na isplativ način.

Primjer: Partnerstvo Daniela Wellingtona s influenserima na Instagramu pomoglo je brendu da postigne eksplozivan rast i uspostavi se kao globalni proizvođač satova.

VEZANO

15 vrsta marketinga koje biste trebali razumjeti (7) – Marketing putem e-pošte