Marketing X Business

3 glavna trenda oglašavanja u svijetu koje treba pratiti u 2024. godini

N. D.

(Foto: Ilustracija)

Godine 2023. vidjeli smo pojavu AI u svim oblicima sadržaja, porast personalizacije, proširene stvarnosti (uključujući metaverzum) i eksploziju kratkih video zapisa. Struka je mišljenja da trendovi oglašavanja u 2024. izgledaju kao odgovor na trendove koje smo vidjeli 2023. godine.

Na primjer, ako je oglasni tim prošle godine bio čvrsto protiv korištenja umjetne inteligencije, morao bih sustići sve koji su je u početku prihvatili. Možda čak koristite umjetnu inteligenciju, a da to ne znate, dok Google koristi umjetnu inteligenciju u plaćenoj pretrazi za kreiranje relevantnih oglasa.

U 2024. oglašivači će morati ostati u toku s trendovima ili njihov novac od reklama neće ići tako daleko. U ovom članku se govori o nadolazećim trendovima oglašavanja i kako možete iskoristiti ove statistike da povećate angažman, vrijednost i prodaju.

1. Vještačka inteligencija

Umjetna inteligencija postoji, u određenoj mjeri, posljednjih 70 godina. Ipak, tek u posljednjih nekoliko godina postala je glavna ideja u reklamnom prostoru. Mnogi poslovni lideri vjeruju da potcjenjujemo utjecaj umjetne inteligencije na kompanije, a 65% je izjavilo da će AI biti konkurent industrijskoj revoluciji u svom utjecaju na produktivnost.

Šta ovo znači za vas? 2024. AI će biti jedan od najboljih načina na koji kompanije mogu povećati svoj rast i povećati kvalitet svojih reklama. Ako želite iskoristiti umjetnu inteligenciju više nego što to činite trenutno, razmislite o angažiranju stručnjaka za umjetnu inteligenciju ili konsultanta koji će vam pomoći da integrirate AI u svoje radne procese i reklamne napore.

Menadžer programa HubSpot Kaitlin Milliken također odvaja vrijeme za testiranje AI rješenja kao što je ChatGPT.

– AI možda nije najbolji u osmišljavanju kreativnih koncepata ili pisanju same kopije, ali koristim AI da eliminišem ručne zadatke i dopunim svoje vještine. Morao sam raditi s velikim skupovima slika za projekat. Koristio sam ChatGPT da kreiram Python skriptu koja je upravljala datotekama umjesto mene. To mi je uštedjelo sate, kaže Milliken.

Ako trenutno nemate budžet da unajmite stručnjaka za umjetnu inteligenciju, nema razloga zašto ne možete početi savjetovati AI programe kao što su Gemini ili ChatGPT tokom svake faze procesa oglašavanja. Mnogi vještačku inteligenciju koriswte tokom razmišljanja, stvaranja ideja, pisanja sadržaja, planiranja i još mnogo toga.

2. Integracija e-mail marketinga sa drugim kanalima

Nije tajna da e-mail marketing ima jedan od najboljih ROI-a (return on investment) od svih digitalnih marketinških kanala. Nažalost, većina marketinških timova ne integriše marketinške programe putem e-pošte u druge marketinške kanale, ograničavajući utjecaj e-pošte.

Kako možete integrirati e-poštu u svoje druge marketinške kanale? Prvi korak ka uspješnoj integraciji programa e-pošte u druge kanale je segmentiranje vaših lista (e-mailova) prema vrsti publike i osiguravanje da reklame i sadržaj odgovaraju njihovim potrebama. Na primjer, u svojim listama e-pošte, segmentiraću po djelatnostima, veličini njihovog poslovanja, proizvodima kupljenim u prošlosti i područjima interesovanja. Ako ne znate odgovore na ova pitanja, prilagodite svoje obrasce tako da zahtijevaju ova pitanja. Nakon što ste segmentirali, željet ćete optimizirati isporuku e-pošte i automatizirati distribuciju.

Ako pokrećete reklamu koja vas košta bogatstvo u PPC-u, budite sigurni da oni na vašim listama e-pošte prvo znaju za to.

3. Oglašavanje na društvenim mrežama

Ako trenutno ne ulažete u jednu od ovih platformi, postoji velika šansa da propuštate potencijalne potencijalne klijente. U stvari, 27% marketera koji ne koriste YouTube planiraju započeti u narednoj godini. Postoji i moguća mogućnost da američka vlada zabrani TikTok, što bi zauzvrat moglo naglo povećati troškove oglašavanja na preostalim platformama i prezasititi ta tržišta ako niste ispred krivulje.

Kako možete dobiti snažan ROI od platformi društvenih medija? U 2024., duboko razumijevanje kupovine na društvenim mrežama je od vitalnog značaja za postizanje dobrog ROI-a od oglasa. Pažljivo planiranje i organizacija osigurat će da ulažete u prave platforme.

Obavezno pratite performanse svojih oglasa kako biste utvrdili koja platforma pruža najbolji rezultat za vaš novac. Ako određena platforma zaostaje, razmislite o ulaganju u organski marketing sadržaja na toj web stranici umjesto u plaćene oglase.

Kreiranje strategije društvenih medija usmjerene na video mogao bi biti najvažniji trend koji ćete pratiti u 2024. Dok su određene platforme društvenih medija uvijek favorizirale video (Youtube, TikTok, itd.), platforme koje to nisu uvijek činile sada favoriziraju video (Instagram, Facebook, X).