Printani panoi i veliki bilbordi godinama i desetljećima bili su temelj oglašavanja, no razvoj tehnologije donosi promjene
Š.M
U svijetu oglašavanja, konstantna potraga za inovacijama i kreativnim rješenjima uvijek je prisutna. Printani panoi i veliki bilbordi godinama i desetljećima bili su temelj oglašavanja. Svojim tekstualnim natpisima i dizajnom privlačili su mase i igrali veliku ulogu u kreiranju brenda. No, kako tehnologija nastavlja evoluirati, pojavljuju se novi tipovi marketinga i nove ideje koje obećavaju revoluciju u industriji: 3D LED bilbordi. Ovakav vid oglašavanja kombinira snagu LED svjetla s trodimenzionalnim prikazom, stvarajući spektakularne vizualne efekte koji ne samo da privlače pažnju, već i ostavljaju dugotrajan utisak na posmatrača i širu publiku.
3D LED bilbord u svojoj osnovi koristi LED zaslovne visoke kvalitete i rezolucije za prikazivanje dinamičnog i privlačnog sadržaja koji se odvija u tri dimenzije. Potrošač tada ima priliku uživati u “skoro” stvarnim prikazima čime se kreira uzbudljivo iskustvo i time ovi LED bilbordi postaju učinkovit alat za super oglašavanje i marketing. Iako zvanična upotreba LED bilborda seže još u 2005. godinu, 3D bilbordi aktivno se kreću koristiti od prošlog desetljeća u Svijetu, a upotreba u BiH je još u početnoj fazi te su primjetni samo određeni 3D hologrami.
Nikeov 3D Air Max bilbord u Japanu
Nike Japan pokrenuo je inovativnu kampanju kako bi obilježio svoju 35. godišnjicu 2014. godine.
Brend je kreirao 3D LED bilbord u Tokiju sa prikazom Nike kutije u kojoj se prikazuju različiti modeli Nike Air Max patika.
Sa misijom da istakne kreativnost, maštu i inovaciju, Nikeovi kreativni menadžeri su također uspjeli da uz sinergiju tehnologije i kreativnosti osvoje srca širom Svijeta. Kako je to izgledalo prije skoro 10 godina, pogledajte u ovom videu!
Wave, Južna Koreja
Seul se može zasigurno može pohvaliti najvećim 3D reklamnim bilbordom na svijetu, i to s pravom. Krajem 2020. godine, u doba Korone, kada su godišnji odmori još bili san, na Trgu u Seulu pojavio se veliki morski talas. Kreatori su nastojali da uz pomoć 3D tehnologije stvore prividni prikaz morske pučine, a simulacija je kreirana na način da izgleda kao da svako može dodirnuti vodu, što je proizvelo dinamičan, ali umirujuć efekt.
Da li cijena diktira tržište?
Prosječna cijena 3D bilbord reklama u Svijetu varira od 1.200 do 15.000 dolara mjesečno. Ali ta cijena najčešće zavisi i od mnogo faktora: dimenzije, lokacija, dizajn i motivi. Prethodnih godina digitalni bilbordi su bili ograničeni i mogli su ih priuštiti samo kompanije i korporacije koje su imale velike budžete. S razvojem tehnologije i povećanjem pristupačnosti digitalne LED tehnologije, 3D bilbordi su sada dostupni svim vrstama poslovanja.