N. D.
Otkrijte pet ključnih ponašanja koja dokazuju da vaš tim zaista usmjeren na klijente u odnosu na prodaju i njeguje trajne veze.
Marketinški stručnjaci koji razmišljaju o najboljim interesima svojih kupaca i potencijalnih klijenata u svemu što rade teže stvaranju marketinga koji bolje odjekuje i općenito je učinkovitiji.
Iako većina marketara vjeruje da su usmjereni na kupca, određena ponašanja to potvrđuju. Ovo pet načina da uvidite da se vaš tim fokusira na klijente.
1. Pozicionirani ste da poslužite
U mnogim velikim, tradicionalnim kompanijama, trgovcima je rečeno da podrže prodaju po svaku cijenu. Iako je to možda dobro funkcioniralo prije deceniju ili dvije, današnji potrošači su mnogo pametniji, imaju mnogo opcija i žele da im se posluži, a ne da im se prodaje. Ako se vaša kompanija nije prilagodila ovoj promjeni razmišljanja, nema boljeg vremena od sadašnjeg. Današnje kampanje trebaju s vremenom njegovati kupce, vodeći ih da povećaju broj pratilaca s vašim brendom, tako da, kada su zapravo spremni za kupovinu, vi ste onaj na koji prvo ide.
Pitanje koje treba postaviti svom marketinškom timu: U kojoj mjeri djelujete s namjerom da kupce i potencijalne klijente stavite na prvo mjesto, uz napore koji im pomažu u služenju, a ne samo da im pomognu u prodaji? Ako se ovo dešava većinu vremena, na dobrom ste mjestu. Ako ne, razmislite o načinima da potencijalnim klijentima date veću vrijednost, kao što je isporuka smislenog sadržaja bez prodajne poruke.
2. Koristite prakse usmjerene na kupca
Možete pokušati da se stavite u raspoloženje svojih kupaca u mnogim internim praksama, kao što su napredna segmentacija, persone, putovanja kupaca i priče kupaca. Pomažu vam da razmišljate o potrebama kupaca, a ne o onome što im pokušavate prodati.
Pitanje koje treba postaviti svom marketinškom timu: Da li imate disciplinovan pristup da budete usredsređeni na kupca? Ako je ovo tipično ponašanje vašeg tima — čestitamo! Na pravom ste putu. Ako ne, odvojite malo vremena da uključite jednu ili više ovih praksi u svoj proces i vidite da li primijetite razliku u vašim marketinškim rezultatima.
3. Prikupljate povratne informacije u redovnim intervalima
Uvijek morate dobiti povratne informacije – ne samo na kraju kampanje ili projekta. Prikupljanje povratnih informacija nakon završetka posla je najgore vrijeme jer tu ništa ne možete učiniti. Razmislite o načinima na koje vaš tim može redovno dobijati povratne informacije, kao što je gledanje podataka o učinku i svakodnevni razgovor o njima, redovna provjera s klijentima ili korisničkom službom i određivanje koje metrike ukazuju na uspjeh u odnosu na potrebu za zaustavljanjem i okretanjem.
Pitanje koje treba postaviti svom marketinškom timu: Jesmo li disciplinirani u našem pristupu prikupljanju i korištenju povratnih informacija kupaca ili potencijalnih klijenata, proaktivno učenje i prilagođavanje povratnih informacija kako bismo poboljšali naše marketinške napore? Ako je ovo uobičajeno ponašanje u vašem timu, bravo! Ako ne, pokušajte smisliti djelotvorne načine za prikupljanje i diskusiju o povratnim informacijama kao tim.
4. Optimizirate svoj tekući marketing na osnovu povratnih informacija
Nije dovoljno samo prikupiti povratne informacije, već morate nešto učiniti s njima. Koje god kampanje da imate i vodite, morate zaustaviti one koje nemaju odjeka kod potencijalnih kupaca.
Pitanje koje treba postaviti svom marketinškom timu: U kojoj mjeri marketing koristi podatke i povratne informacije kako bi se prilagodio na osnovu onoga što je već na tržištu? Ako je ovo redovna timska praksa, odlično radite s marketingom usmjerenim na kupca. Ako ne, pokušajte da ovu praksu ugradite u svoju sedmičnu kadencu.
5. Rad isporučujete u malim koracima za testiranje i učenje
Planiranje dugotrajnih, razrađenih kampanja za nekoliko mjeseci (ili godina) neće uspjeti ako se vaš tim fokusira na klijenta. Sve je u radu u manjim koracima, testiranju i učenju šta radi, a šta ne. To možete učiniti A/B testiranjem sadržaja, slika ili poziva na akciju. Također možete isprobati različite kanale da vidite koji od njih najviše rezoniraju kod vaših kupaca.
Pitanje koje treba postaviti svom marketinškom timu: Jesmo li orijentirani i disciplinirani da brzo isporučimo posao u manjim koracima, testirajući i procjenjujući isporučenu vrijednost na početku s ciljem prilagođavanja i stalnog poboljšanja marketinških napora? Ako je ovo dio vaše redovne timske prakse, dajte sebi plus za usredotočenost na kupca. Ako ne, razmislite o kreiranju marketinga koji se može pokrenuti brže – s manje zvona i zvižduka – i koji ima jedinu namjeru testiranja i učenja.