Marketing X Business

7 najboljih kampanja iz 2024. i taktike koje su dovele do uspjeha (3. dio)

N. D.

(Foto: CK)

Usponi i padovi karakterizirali su veći dio marketinga u 2024. Industriju su oživjele prilike za jedinstvo, uključujući uspješnu ljetnu olimpijadu u Parizu, ali posljednji dio godine vratio je atmosferu neizvjesnosti i averzije prema riziku.

Marketeri su ponovo otkrili svoje apetite za izgradnju brenda nakon pretjerane korekcije prema marketingu performansi, ali se previše kreativne energije manifestiralo u području prolaznog društvenog sadržaja bez smjera. Koliko je brendova uzbuđeno reklamiralo sebe kao “derište” ili skromno prije nego što je odustalo od ideje kada je sljedeći trend zavladao?

Učinak klackalice bio je očigledan u oblastima kao što je generativna umjetna inteligencija (AI), koja je osiguravala stalnu poplavu investicija, ali se u više navrata pokazala nespremnom za reflektore, s Coca-cola prazničnom kampanjom, najnovijim konceptom vođenim umjetnom inteligencijom, koji je dobio granatiranje.

Rebrands i osvježenja namijenjena mlađim potrošačima su također ostali u modi, sa različitim rezultatima. Jaguar je nedavno pokazao da ulazak all-in na hrabar, novi izgled prilagođen generaciji Z i dalje nosi rizik povratka za naslijeđene brendove.

Drugi trgovci stručno su uvukli iglu i bili u stanju da revitalizuju ne samo percepciju brenda, već i prodaju tokom perioda izazovnog povlačenja potrošača. Ove kompanije su imale uticaj tako što su sprovodile specifične taktike, bilo da se odnose na ciljani marketing, partnerstva sa ambasadorima, medijsku strategiju ili, u jednom slučaju, jednostavno ne oglašavanje.

Najbolji marketing u 2024., koji je Marketing Dive sastavio, nosi važne lekcije jer donosioci odluka u industriji i dalje osjećaju pritisak da manje resursa idu dalje. Predstavljamo vam 7 najboljih kampanja u ovoj godini po njihovom mišljenju, kroz sedam tekstova.

Najbolji spoj slavnih: Jeremy Allen White za Calvin Klein

More marketinških stručnjaka ove je godine tražilo partnerstva sa poznatim ličnostima visokog profila u nadi da će poboljšati svoj profil, ali nijedan nije uspio da se okrene u istom stepenu kao što je to bila burna saradnja Calvina Kleina s nadobudnim Jeremyjem Allenom Whiteom.

Ovaj 56-godišnji brend u januaru je objavio svoju reklamnu kampanju za proljeće 2024. u kojoj je glumio White, koji je fotografiran u svom rodnom gradu New Yorku dok nosi klasične stilove Calvina Kleina. Prateći video prikazuje Whitea kako vježba na krovu uz melodiju pjesme Lesley Gore “You Don’t Own Me”.

Kampanja je brzo postigla viralnost na društvenim mrežama i podstakla brojne zadivljujuće objave na TikToku. Rezultirajući porast društvenih utisaka bio je vrijedan oko 74 miliona dolara, prema PVH Corp., holding kompaniji Calvina Kleina. U prvih 48 sati od svog debija, kampanja je generirala 12 miliona dolara medijske izloženosti.

Izbor da se poveže s Whiteom bio je odgovor na utjecaj njegove vodeće uloge u FX-ovom filmu “The Bear” i njegove strastvene baze obožavatelja, faktore koji su ohrabrili brend da se kladi na potencijal zvijezde, rekao je globalni direktor marketinga Jonathan Bottomley.

– Fokusirani smo na talente sa “kulturnom brzinom” – one na ivici probijanja, koji stvaraju nešto veće od sebe i čiji se fanovi zaista pojavljuju da ih podrže – a to je posebno vrijedilo za Jeremyja, rekao je Bottomley.

Calvin Klein je u avgustu debitovao sa drugom reklamom u kojoj je glumio White koja je predstavila svoju kolekciju za jesen 2024. Prateći video prikazuje White poolside, sa soundtrackom za The Shacks obrada pjesme “Crimson and Clover”.

Ponovljeno povezivanje trebalo je da se nadogradi na zamahu početne kampanje i da potrošačima pruži „više od onoga što žele“, rekao je Botomli.

– Da bismo uhvatili kulturnu vrijednost koju stvaramo, cilj nam je da gradimo partnerstva tokom vremena – nastavljajući zamah i jačajući autentičnost odnosa, naglasio je.

VEZANO

7 najboljih kampanja iz 2024. i taktike koje su dovele do uspjeha (2. dio)