Marketing X Business

8 tajni digitalnog marketinga koje biste trebali znati

Marx.ba

(Foto: Omedia)

Bez obzira da li tek počinjete sa svojim poslom ili radite već godinama, digitalni marketing može pomoći u rastućoj konkurenciji. Ako ste nedavno zakoračili na Facebook ili Instagram, znate koliko mnogo marketinških „gurua“ koji se brzo obogate pokušavaju da tvrde da imaju najbolje čuvanu tajnu marketinga kako bi konačno povukli korake s vašim poslom.

Nažalost, ne postoji takva stvar kao što je jedna akcija koja može razviti vaš brend preko noći. Za ove stvari je potrebno vrijeme. “Hakovi” u digitalnom marketingu nisu ništa drugo do popularna riječ, stoga ne gubite iz vida ono što je najvažnije za vaš brend.

Sve dok ste vjerni svojoj poruci i svojim klijentima, prava publika će doći prirodno. Iako ne postoji magični trik koji bi mogao naglo ubrzati rast brenda, postoje neki manje poznati trikovi koji pružaju efikasna rješenja. Ne, ovo neće transformisati vaše poslovanje preko noći. Marketing je maraton, a ova lista od 8 tajni za digitalni marketing neće samo ojačati vaš brend, već će izgraditi bolje odnose s vašom publikom.

1. Plaćene društvene promocije

Mnogi brendovi kažu da su isprobali Facebook oglase, ali nisu imali sreće. Pa šta su uradili? Nikada ih više nisu probali. Ovo je velika greška. Facebook i druge promocije na društvenim mrežama su jeftine. U nekim slučajevima bukvalno koštaju siću, a mogućnosti su beskrajne. Algoritmi društvenih medija se mijenjaju iz dana u dan. Teže je nego ikada organski objaviti svoje postove svojim pratiocima, a kamoli novim.

Kada biste mogli da svoju poruku objavite za manje od 50 dolara pred hiljadama korisnika, uradili biste to. To je ono što je Facebook i Instagram marketing. Tajna je u alatu za publiku. Facebook vam daje mogućnost da u potpunosti prilagodite svoju publiku promocije, a ovo je velika pomoć. Budite sigurni da ste zaključali svoju demografsku kategoriju, njihove interese i geografske lokacije prije nego što pokrenete.

2. Uključite se koristeći pravilo 80/20

Vaš marketinški tim objavljuje svaki dan na Twitteru, ali koliko često komunicira sa kupcima ili drugim brendovima? Svi smo vidjeli da su smiješne objave kompanija postale viralne nakon što je neki član službe za korisnike objavio nešto jedinstveno. Ova vrsta angažmana govori mnogo za vašu publiku i ona želi čuti od vas na načine koji ne uključuju samopromociju.

Dobro pravilo je 80/20. Ovo je počelo kao pravilo za blogere koji se promovišu na društvenim mrežama, ali je primjenjivo na svaki posao. U osnovi, trebali biste promovirati svoje poslovanje i vlastiti sadržaj samo 20% vremena. Ostalih 80% je sve za interakciju s drugim brendovima, kupcima i sadržajem.

3. Video marketing

Video marketing je novi marketing sadržaja. Iako je sadržaj bio kralj prije nekoliko godina, danas je sve u vezi s videom. Ako ste nedavno provjerili društvene mreže, vidjet ćete koliko videa postaju viralni i privlače pažnju. Ne govorimo o glupim videozapisima šale (osim ako to ne odgovara vašem brendu), već govorimo o videozapisima bogatim sadržajem koji isporučuju vašem idealnom kupcu.

Zašto su videozapisi tako uspješni? Prvo, bukvalno zaustavljaju korisnike na putu. Upadljivije su od slika i lako ih je gledati u pokretu. Zatim, omogućavaju korisnicima da komuniciraju s vašom kompanijom licem u lice. Prikazivanje vaših najboljih priča, proizvoda i usluga na zanimljiv način sigurno će privući pravu pažnju.

4. Influencer Marketing

Još jedan nadolazeći, ako već ne i potpuni marketinški trik je marketing uticaja. Influencer je svako na mreži sa publikom, velikom ili malom. To su obično blogeri, gurui ili YouTuberi, i oni imaju vlastitu vrijednost da ponude vašu marketinšku strategiju. Kada je u pitanju influencer marketing, imate priliku promovirati svoje proizvode i usluge kroz novi glas.

Ključ uticajnog marketinga je jednostavniji nego što mislite: nemojte nasjedati na lijepe brojke. Samo zato što influencer ima 100.000 pratilaca na društvenim mrežama ne znači da se on ili ona dobro uklapa. Umjesto toga, potražite publiku koja je angažirana s influencerom i publiku koja je usklađena s vašim brendom.

5. Obrišite pozive na akciju

Iako mnogi trgovci i vlasnici preduzeća tvrde da su njihovi pozivi na akciju (CTA) čvrsto prikovani, oni to vjerovatno ne čine. Ako imate odredišnu stranicu koja se ne pretvara, trebali biste pogledati svoje CTA-ove. Ljudima su potrebne jasne akcije za donošenje odluka.

Šta ulazi u uticajni CTA? Koristite glagole i fraze koje se mogu primijeniti. Pokušajte da ne budete previše rječiti i znajte gde da postavite svoje pozive na akciju. Nikada nemojte koristiti više od jednog na istoj stranici. Konačno, razmotrite prodajni lijevak. Možda CTA „Kupite sada“ na početnoj stranici nije najbolji plan, ali „Prijavite se za naš bilten“ je efikasniji.

6. Ponudite nešto besplatno

Ljudi vole besplatne stvari, ko ne? Ako imate jeftin proizvod ili proizvod koji možete preuzeti, ovo je odličan način da izgradite svoju mailing listu i svoj brend. Ovo možete ponuditi kao bonus za one koji se registruju za vašu uslugu ili kupe, ili ga možete koristiti kao opciju za prijavu na vašu listu e-pošte. Čak i ako mislite da nemate šta da ponudite besplatno, jeste.

Možete uključiti vodič s uputama, video vodič, besplatni recept, sve što ima smisla za vaše poslovanje. Ove stvari ne zahtijevaju puno vremena ili novca, ali se dobro isplate.

7. Ispričaj priču

Najveća greška digitalnog marketinga broj jedan je previše fokusiranje na vaš logo ili boje i ignoriranje priče. Razmišljamo u pričama, a to su veze zbog kojih kupujemo nove stvari. Ako vaš brend ne priča uvjerljivu priču, niko neće kupovati od vas.

Koliko god mislimo da smo svi logični kupci, nauka nam govori drugačije. Kupujemo sa svojim emocijama. Koje emocije izazivate u svojoj publici? Jeste li ekološki brend s globalnim dosegom? Da li ste startup koji će vam olakšati život? Zgrabi svoju priču i ne puštaj je.

8. Budite dosljedni

Posljednja marketinška tajna uopće nije tajna, ali mnogi novi brendovi u njoj ne uspijevaju. Morate biti dosljedni. Vaš brend je obećanje vašim klijentima. To im daje do znanja da mogu očekivati ​​određeni nivo kvaliteta i usluge kada vas odaberu u odnosu na konkurenciju. Ako niste dosljedni u svojim porukama, promocijama i usluzi, brzo ćete izgubiti tu bazu korisnika.

Sjajan način da cijeli svoj tim održite dosljednim je kreiranje vodiča za stil brenda. Ovo će uključivati ​​stvari koje biste očekivali kao što su logotipi, boje i fontovi, ali se tu neće zaustaviti. Također dodajte informacije o svom tonu, razmjeni poruka na mreži i načinu na koji želite da se odnosite prema svojoj publici. Na ovaj način svi možete nastaviti dalje kao ujedinjeni front.

Zaključak: Za snažno brendiranje je potrebno vrijeme. Ovi gore navedeni savjeti su manje poznati načini za dugoročnu promociju vašeg brenda. Iako vjerovatno nećete postati viralni ako ih koristite, imat ćete veće šanse da se ostvarite na ovom konkurentnom tržištu koristeći naše savjete za digitalni marketing. Marketing nije raketna nauka. Mnogo se toga svodi na ljude i način na koji komunicirate s drugima. Vaš brend mora biti povezan na dubljem nivou s onima koje pokušavate privući. Ako padne u vodu, nikome neće biti stalo do vaših proizvoda ili usluga.

VEZANO

Marketing iz novog ugla: Mogu li vaši zaposleni biti influenceri