N. D.
Dok je marketing influencera dobro utaban put u B2C-u, tehnološki gigant Siemens smatra da bi influenceri trebali izgledati malo drugačije u B2B svijetu. Siemens smatra da su zaposlenici “broj jedan misaoni lideri”, prema Ophelie Janus.
Globalna šefica misaonog vodstva tehnološkog giganta opisuje osoblje kao „uticajne“. Kada je razmišljala o tome kako iskoristiti influencere u B2B-u, savjetovala je kompanijama da počnu sa svojim zaposlenima. Govoreći na panelu na LinkedInovom događaju B2Believe, ona je kolege opisala kao „vašu najveću prednost“ kada je u pitanju misaono vodstvo. Ona je definisala misaono vodstvo zaposlenih kao oblikovanje zajednice oko oblasti relevantnih za brend, a to su u Siemensovom slučaju vještačka inteligencija i industrijski metaverzum – digitalno okruženje koje simulira sisteme iz stvarnog svijeta kao što su fabrike i transportni sistemi.
Janus je pomenla pravilo 95:5 LinkedIn B2B instituta, prema kojem je 95% B2B kupaca u bilo kojem trenutku van tržišta. Međutim, ona vjeruje da iskorištavanje kolega kao vođa misli na društvenim mrežama i na događajima pomaže Siemensu da ostane „na vrhu uma“ i da se smatra pouzdanim kada B2B kupci dođu u kupovinu.
Da li je pravo vrijeme da B2B brendovi prihvate influencerski marketing? Koristeći analogiju prodaje trenerki, Janus je objasnila da brendovi u fitness prostoru moraju razgovarati o trčanju jer je to „način na koji oblikujete svoju zajednicu i dosljedno se sarađujete s njima“.
– Siemens ne prodaje patike, mi prodajemo industrijski metaverzum koji trenutno ne možete stvarno koristiti, pa se fokusiramo na razvoj dugoročnog, vizionarskog sadržaja, rekla je i objasnila da je Siemens „superstrukturiran“, sa jasnim smjernicama za zaposlene koji djeluju kao uticajni ljudi.
Kolegica panelist Imogen Coles, šefica utjecaja u Ogilvyju, objasnila je da zaposleni objavljuju objave na društvenim mrežama želite li ih i vi ili ne, i da će oni samo postati vidljiviji. U tom slučaju, Coles je savjetovala kompanijama da iskoriste zaposlenike kao utjecajne osobe i preuzmu kontrolu nad situacijom.
Coles je preporučio sastanak s ljudskim resursima i pravnim timom kako bi se osiguralo da ste „jasni s pravilima“ za zaposlenike koji se angažiraju na društvenim mrežama kao ambasadori brenda.
Kako bi izmjerio utjecaj angažmana, Siemens vodi globalni korporativni ambasadorski program analizirajući broj kolega prisutnih na LinkedInu u odnosu na one koji su aktivni, kako bi mogli pratiti utjecaj svojih postova i aktivnosti. Janus je ovo opisao kao “preciznu igru”, u kojoj tim gleda na kvalitet interakcija i razgovora koje ambasadori učestvuju na društvenim mrežama.
Marketinški stručnjaci prate pokazatelje, poput toga kako interakcije na društvenim mrežama podižu svijest i obrazovanje za područja za koja je Siemens specijalizovan. Kolega panelista i glavni službenik za korisnike u istraživačkoj firmi System 1, Jon Evans, ima iskustvo iz prve ruke kao utjecaj na zaposlenike. Kada je 2019. lansirao svoj CMO podcast bez cenzure, Evans je prošao kroz recenzije performansi i bio je „dugo na ivici da dobije otkaz“, jer je često radio podcast umjesto da sedi na sastancima o budžetu.
Međutim, objasnio je da kako je podcast rastao u popularnosti, kompanija je naučila koliko je “moćno imati lični profil zaposlenika”. On je objasnio da za Sistem 1, davanje prioriteta zaposlenima kao vođama misli ima direktan uticaj na dolazne upite kupaca.
VEZANO
Oglašavanje: Društveni video najpouzdaniji oblik sadržaja koji utječe na kupce B2B tehnologije