Marx.ba

Nakon prošlogodišnjeg izuzetno uspješnog izdanja u Beogradu, ovogodišnja Private Label B2B Matchmaking Konferencija Powered by UniCredit BANK održana je 18. i 19. novembra u Sarajevu, potvrđujući status najznačajnijeg regionalnog događaja posvećenog private label industriji.
Organizatori konferencije bili su Topcom, Adriatic Business Academy i Global Business Connections, koji su zajedničkim snagama realizovali jedinstven poslovni događaj na vrhunskom nivou, okupljajući ključne aktere FMCG i retail industrije iz regiona i Evrope.
Tokom dvodnevnog programa, Sarajevo je ugostilo učesnike iz Turske, Bugarske, Mađarske, Srbije, Sjeverne Makedonije, Hrvatske i Bosne i Hercegovine, što je još jednom potvrdilo međunarodni karakter i sve veći utjecaj konferencije.
Ovogodišnje izdanje okupilo je oko 40 proizvođačkih kompanija i gotovo 50 predstavnika trgovinskih lanaca i distributera iz BiH, regiona i Evrope. Događaj je snažno podržala UniCredit Banka Bosne i Hercegovine, dok je pokrovitelj konferencije bila Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo.
Svoje učešće dale su i najveće domaće kompanije poput Bingo Group, Tropic, AS Holding, Meggle, Mepas, Menprom i mnoge druge, što jasno govori o značaju private label sektora i interesu tržišta za ovakvu vrstu poslovnog povezivanja.
Prvi dan konferencije bio je posvećen stručnim predavanjima i panel diskusijama vodećih eksperata iz FMCG industrije, koji su govorili o trendovima, razvoju private label proizvoda, potrebama potrošača i kretanjima na tržištu.
Drugog dana održani su intenzivni B2B sastanci između proizvođača i predstavnika trgovinskih lanaca, a s ponosom se ističe da je realizovano skoro 450 individualnih poslovnih sastanaka, čime je Sarajevo postalo regionalno središte konkretnih poslovnih susreta.
Direktor kompanije Topcom, Jasmin Topalović, izrazio je veliko zadovoljstvo što je konferencija ove godine održana u Sarajevu, naglašavajući da će ovakav događaj zasigurno doprinijeti povećanju izvoza kompanija iz cijelog regiona.
„Ponosni smo što smo uspjeli okupiti vodeće proizvođače i trgovinske lance na jednom mjestu te im omogućiti stvarne, konkretne poslovne prilike. Povratne informacije učesnika pokazuju da smo ispunili i premašili njihova očekivanja, te postavili visoke standarde za naredna izdanja,“ poručio je Topalović.
Konferencija je završena uz izuzetno pozitivne utiske učesnika, a Sarajevo je, zahvaljujući ovom događaju, još jednom potvrđeno kao važna regionalna poslovna destinacija i most koji povezuje industriju, kompanije i tržišta.







