Marketing X Business

Industrija videoigara juriša prema globalnim prihodima od 300 milijardi dolara

Marx.ba

(Izvor: Shutterstock)

Industrija videoigara do 2030. godine dosegnuti će globalne godišnje prihode veće od 300 milijardi dolara i svjetsku publiku od 3,8 milijardi aktivnih igrača, otkriva najnoviji izvještaj Midia Researcha. Za usporedbu, globalna industrija filmske zabave godišnje uprihodi oko 80 milijardi dolara.

Ipak, autori ovog izvještaja Karol Severin Perry Gresham, upozoravaju kako je tempo rasta globalne industrije igara već dostigao svoj vrhunac.

– Veliko finale njenog zlatnog doba rasta umjetno je potaknuto skokom zbog COVID-a u 2020. (rast od 26.3%) i 2021. godini (9.8%), a zatim s padom od 5% u 2022. godini, napisali su.

– Iako će se globalni prihod vratiti rastu u 2023. godini, ostat će ispod stope inflacije. Nadalje, unatoč inflacijskom okruženju, industrija igara neće vidjeti više od niskog do srednjeg postotka rasta tokom ostatka desetljeća, navode iz Midia Researcha.

– Dok potrošači sve više vremena provode u digitalnim okruženjima, raste i njihova potreba da definiraju svoju sliku, osobnost i identitet u digitalnom svijetu. Za razliku od plaćanja za igru, plaćanje za definiranje slike i identiteta može biti uglavnom neograničeno, pružajući veći potencijalni dobitak razvojnim firmama i izdavačima koji mogu pronaći svoju nišu, stoji u zaključku istraživanja.