Marx.ba
Konačno, stižu konkretne informacije o Xiaomijevom dugoočekivanom prvom električnom vozilu, SU7. S ključnim specifikacijama vozila i službenim slikama, regulatorna prijava Kineskom Ministarstvu industrije i informacijske tehnologije (MIIT) otkrila je detalje o ovom ambicioznom električnom automobilu. SU7 dolazi u dva modela – BJ7000MBEVR2, s jednim motorom, te BJ7000MBEVA1, s dva motora.
Dimenzije SU7 su impresivne – dugačak je 4997 mm, širok 1963 mm i visok 1455 mm, s međuosovinskim razmakom od 3000 mm. Ove dimenzije čine Xiaomijev EV dužim i širim od njegovih konkurenata, poput Tesle Model 3 i Nio ET5. Maksimalna brzina ovog električnog ljepotana iznosi 210 km/h.
Prijavom se otkriva da je proizvođač ovog vozila zapravo BAIC Off-road Vehicle, a ne sam Xiaomi. Međutim, Xiaomi će biti odgovoran za prodaju tri nivoa SU7 automobila.
Prvi nivo je SU7 s jednim motorom koji teži 1.980 kilograma. Ovaj model pokreće motor od 220 kW (295 KS) proizveden od strane United Automotive Electric Systems, zajedničkog poduhvata Boscha i Zhonglian Automotive Electronics.
Drugi i treći novo, SU7 Pro i SU7 Max, teže 2205 kg i koriste dva motora s pojedinačnim snagama od 220 kW (295 KS) i 275 kW (368 KS). Ova dva motora mogu se kombinirati kako bi isporučili impresivnih 660 KS.
Baterijska tehnologija koja pokreće Xiaomijev SU7 je također dojmljiva. SU7 koristi litij-željezo-fosfatne (LFP) baterije, isporučene od strane filijale BYD FinDreams. S druge strane, SU7 Pro i SU7 Max koriste Li-ion ternarne baterije tvrtke CATL. Ove baterije igraju ključnu ulogu u performansama i doseg vozila.
Jedna od karakteristika koje čine SU7 intrigantnim je i mogućnost autonomne vožnje, a dodatno je poboljšan opcionalnim krovnim LiDAR sistemom. Ovaj dodatak naglašava Xiaomijevu predanost tehnološkim inovacijama i sigurnosnim standardima.
Prema informacijama, masovna proizvodnja Xiaomijevog SU7 trebala bi započeti u decembru, a lansiranje vozila planirano je za veljaču 2024. godine, možda čak oko Mobile World Congressa.
Xiaomijeva tvornica automobila u Pekingu već je proizvela niz preliminarnih SU7 modela koji trenutno prolaze kroz fazu testiranja, što ukazuje na ozbiljnost i napredak u proizvodnji.
Što se tiče cijene, glasine sugeriraju da će cijena Xiaomijevog SU7 biti manje od 300.000 kineskih juana, što iznosi ispod 40.000 eura ili oko 40.000 dolara.
Ova cjenovna politika mogla bi postaviti Xiaomijev EV kao konkurentnog igrača na tržištu električnih vozila, pružajući visoke performanse uz pristupačnu cijenu.
S obzirom na dosadašnje inovacije i uspjeh Xiaomija na tržištu potrošačke elektronike, SU7 predstavlja uzbudljivu prekretnicu u proširenju njihovog utjecaja na područje električnih automobila.
Veselimo se što po prvi puta imamo prilike vidjeti ozbiljniji prikaz čitave priče i zaista smo mišljenja kako će Xiaomi ulaskom u ovo priču, zaista imati što ponuditi. Naravno ostaje za vidjeti kako će konkurencija reagirati na ova SU7 model električnog automobila.