N. D.
Šta kupci dobijaju od vas, a šta od vaše konkurencije? Ovo je suština korisničkog iskustva i ono je ono što razlikuje vaše poslovanje. Što ste bolji u oblikovanju tog iskustva, veći je vaš doseg – i vaš profit – bez obzira na industriju.
U osnovi, potrebno je znati ko su vaši kupci, šta žele i šta im je potrebno i kako ispričati svoju osnovnu priču na način koji ih natjera na kupovinu, postoje prakse koje su se pokazale uspješnim.Evo osam osnovnih ključeva da se ostvari uspjeh.
1. Saznajte gdje su vaši klijenti
Odabir platformi na koje će se fokusirati je jako bitan. Kupci daju prioritet različitim platformama društvenih medija – faktori kao što su starost, demografija i interesi imaju veliku ulogu u tome šta će privući pažnju vaših kupaca, i gdje. Razvijanje ličnosti kupaca pomoći će vam da steknete bolju sliku o vašem ciljnom tržištu. Da biste kreirali tačne persone, vaš tim će morati da sprovede istraživanje tržišta i dopre do bivših, sadašnjih i potencijalnih kupaca. Odredite gdje većina vaše baze klijenata provodi većinu svog vremena i angažmana na mreži, a zatim fokusirajte svoj budžet i vrijeme tamo.
2. Budite dostupni
Bilo koja marketinška praksa kojom se bavite, bez obzira koliko uspješna, neće dati rezultate ako vaš tim nije dostupan. Morate biti tu za svoje klijente kada ste im potrebni. U današnjem okruženju koje je uvijek uključeno, morate ispuniti ta očekivanja pomažući svojim klijentima da pristupe informacijama, dobiju pomoć i dijele iskustva.
Ovo također morate ponuditi u njihovom rasporedu i na različitim oblicima medija, uključujući sve kanale. Provedite nekoliko minuta dnevno prateći svoje prisustvo na društvenim mrežama ili dodijelite člana osoblja da to učini i steći ćete vrijedne obavještajne podatke o svojim potencijalnim klijentima i klijentima.
3. Odgovorite brzo i sa smislom
Sada je sve odmah i najbolje prakse vaše marketinške strategije moraju to odražavati. Kupci očekuju brze interakcije. Brz odgovor je vrijedan samo kada u potpunosti razumijete pitanja, namjere i potrebe korisnika.
Život vaših kupaca je život vašeg poslovanja. Ako ne razumijete šta klijentima treba, postavljajte pitanja i duboko slušajte. Ovo će vam pomoći da se povežete sa svojim klijentima i pretvorite ih u oduševljene obožavatelje.
4. Shvatite njihove ciljeve i pomozite im
Kanali društvenih medija pružaju priliku da pitate svoje potencijalne klijente o tome šta zaista žele od vašeg proizvoda ili usluge. U ovom konsultativnom pristupu marketinškim praksama, svakom kupcu dajete do znanja: „Mi slušamo i želimo da uspostavimo dugoročan odnos s vama“.
Kada zaista razumijete potrebe svojih kupaca, možete preduzeti velike akcije kako biste stvorili rezultate zbog kojih se osjećaju dobrodošlo, važno i udobno.
5. Sarađujte kako biste stvorili vrijednost
Ne reklamirate samo proizvod – vi ste partner sa svojim kupcima. Uspješne kompanije sada više sarađuju nego ikada prije, dodajući vrijednost koja pomaže klijentima da ostvare svoje ciljeve. Najbolje prakse u marketingu nalažu da svoje proizvode i usluge prilagodite kupcu, a ne obrnuto, a to počinje s vašim marketinškim dosegom.
Započnite dijalog sa svojim klijentima na svojim kanalima društvenih medija kako biste dobili povratne informacije o njihovim bolnim tačkama i kako im vaši proizvodi ili usluge mogu olakšati život. Kada radite s njima na inovacijama, znate da se krećete u pravom smjeru.
6. Dodajte lični štih
Vjerovatno se sjećate svakog detalja iz najranijih dana vaše kompanije – uključujući lice vašeg prvog kupca. Jesu li vaši trenutni klijenti nezaboravni? Trenutne najbolje prakse marketinške strategije navode da individualizirani odnosi sada nadmašuju rutinske transakcije.
Promišljena strategija društvenih medija, pravilno izvedena, omogućit će vam da se bolje upoznate sa svojim klijentima. Tada ćete biti u poziciji da postavljate pitanja, prikupljate obavještajne podatke, postajete više partner i dodajete one personalizirane dodire koji vode do lojalnih kupaca.
7. Izgradite kredibilitet
Prakse marketinga na društvenim mrežama neće funkcionirati ako vam baza kupaca ne vjeruje. Da biste izgradili kredibilitet, morate dijeliti informacije koje vas postavljaju kao misaonog lidera u vašoj industriji. Konstantna prodaja vašim sljedbenicima je neučinkovita i potencijalno kontraproduktivna.
Kako biste svoje poslovanje učinili drugačijim na društvenim mrežama i potaknuli usmenu predaju, podijelite pronicljive i korisne informacije koje su važne vašim klijentima. Obrazujte ih. Zabavljajte ih. Uključite ih u smislen razgovor. Ovo je temelj potreban ako želite izgraditi društvenu strategiju koja vodi do veće baze kupaca i veće prodaje.
8. Izmjerite i precizirajte
Šta funkcionira, a šta ne funkcionira s vašom strategijom društvenih medija? Najbolja marketinška praksa uključuje alate za mjerenje vaših napora i određivanje koja platforma pokreće najveći promet i angažman. Kada znate šta ima odjeka kod vaših kupaca, možete stvoriti više ovih interakcija i smanjiti objave koje se ignoriraju.
Usvojite praksu stalnih i strateških inovacija kako biste isprobali novu tehnologiju, platforme i alate kako biste uvijek bili na vrhuncu.