Marketing X Business

Hyundai: Osvježen i dinamičniji novi Tucson

Marx.ba

(Izvor: Hyundai)

Novi Hyundai Tucson pokazuje dinamičniji izgled koji utjelovljuje progresivnu viziju kompanije
mobilnosti u budućnosti. Svoj evropski debi ovaj model trebao bi imati početkom 2024. godine, a
sama objava evropskih specifikacija će se desiti u skoroj budućnosti. Tucson kreće u novo poglavlje
svog evropskog putovanja, a sa sobom nosi i obećanu stalnu izvrsnost, inovativnost i zadovoljstvo
kupaca.

Novi Tucson nasljeđuje srž dizajnerskog jezika trenutnog modela „Parametričku dinamiku“ dok se
istovremeno razvija s profinjenijom i uvjerljivijom estetikom. Prednja maska ​​ima snažne, uglaste
linije u rešetki hladnjaka, nadopunjene parametričkim skrivenim svjetlima poput dragulja.
Branik i zaštitna obloga besprijekorno se protežu s jedne na drugu stranu, stvarajući dinamičan i
vizualno snažan stav. Redizajnirane aluminijske felge dodatno naglašavaju dinamičnost automobila
i poboljšavaju njegove ukupne proporcije. Zaštitna obloga nazad je horizontalno povećana i
integrisana u okvir branika te tako stvara utisak šireg međuosovinskog razmaka. Elegantan, kruti
oblik zadnjeg kraja neprimjetno nalikuje prednjem dijelu, dajući osjećaj stabilnosti i ravnoteže.
Unutrašnjost novog Tucsona daje prednost prostranosti i praktičnosti, postignutoj horizontalnim
dizajnom koji stvara osjećaj otvorenosti. Besprijekorna integracija naprednih tehnoloških
elemenata osigurava skladan spoj funkcionalnosti i estetike.

Prije dva desetljeća, model je ušao u segment SUV vozila u nastajanju i od tada se razvio u globalni
bestseler. Njegova nepokolebljiva popularnost među europskim kupcima je nepogrešiva. Prema
globalnoj kompaniji za istraživanje automobilskog tržišta JATO Dynamics, Tucson je postao
najprodavaniji automobil u segmentu kompaktnih SUV vozila u Evropi 2022. godine. Zahvaljujući
svom profinjenom dizajnu, naprednoj tehnologiji i dokazanom uspjehu novi Tucson je spreman za
nastavak svog putovanja kao globalni lider SUV segmenta.

Utjelovljujući Hyundaijevu prepoznatljivu filozofiju dizajna takozvanu sportsku senzualnost Tucson
stoji kao vizualno remek djelo koje krasi SUV šarm i progresivan izgled koji savršeno odgovara
savremenom ukusu. Bilo da se radi o dugom putovanju, posjeti porodici ili slikovitoj vožnji kroz prirodu – odlazak na porodično putovanje zahtijeva automobil koji se neprimjetno uklapa u ritam svakodnevnog života. U potrazi za automobilskom izvrsnošću, Hyundai Tucson pojavljuje se kao pouzdan saputnik,
dizajniran i pomno izrađen s kupcem u svojoj srži.

Ovo je prvi djelomični redizajn ovog modela u tri godine. Cilj istog je poboljšana konkurentnost
proizvoda četvrte generacije modela Tucson, koji je globalno lansiran 2020. godine.

Novi Hyundai Tucson trenutno nije dostupan u prodaji, a u Bosni i Hercegovini ovaj osvježeni
model očekujemo u prvoj polovini naredne godine.