N. D.
Ako primijetite neka opuštena ramena u uredu ili na vašem Zoom sastanku, vrijeme je da isplanirate timski izlazak. To je zabavan i odličan način da se članovi tima povežu i upoznaju van radnih stolova i zajedničkih zadataka.
Aktivnosti i igre izgradnje tima podižu moral, ruše barijere i stvaraju podsticajno i ugodno okruženje za rad. Kako ljudi različitog porijekla, potreba, ambicija i ličnosti čine timove, njihov grupni učinak se poboljšava, što rezultira glatkijim operacijama i poboljšanom poslovnom produktivnošću.
Aktivnosti izgradnje tima također pomažu u razbijanju silosa koji mogu biti štetni po poslovni učinak. Njeguju različitost i inkluziju (D&I) promovišući saradnju, međusobno razumijevanje i uvažavanje individualnih razlika. Aktivnosti stvaraju prilike za zaposlenike iz različitih sredina da rade zajedno, smanjuju pristrasnosti i grade kohezivniji tim.
Zaposleni postaju kreativni. Oni razmišljaju izvan okvira i istražuju nove pristupe rješavanju problema. Prije planiranja bilo kakvih aktivnosti izgradnje tima, važno je uzeti u obzir specifične varijable za uspješan izlet.
1. Definirajte svoje ciljeve
Odredite šta želite da postignete tokom team-building događaja. Imajte jasan cilj na umu, bilo da se radi o poboljšanju komunikacije, poticanju saradnje ili poboljšanju vještina rješavanja problema. Uskladite aktivnosti sa vašim željenim rezultatima.
2. Odredite budžet
Odvojite budžet i planirajte aktivnosti u skladu s tim. Odaberite aktivnosti koje služe svrsi bez prekoračenja finansijskih ograničenja.
3. Postavite tim za planiranje i izvršenje
Unajmite profesionalne fasilitatore koji posjeduju stručnost za efikasno planiranje i vođenje događaja. Trebat će vam moderatori koji mogu osigurati da se aktivnosti pravilno izvode i pomoći da se iz iskustva izvuku smisleni uvidi.
4. Neka bude inkluzivno
Osigurajte da dizajnirate inkluzivne i prikladne aktivnosti za sve zaposlenike. Uzmite u obzir kulturnu pozadinu različitih zaposlenih i fizička ograničenja zaposlenih sa invaliditetom. U skladu s tim odaberite aktivnosti i mjesta. Na primjer, odabir mjesta koje je nedostupno zaposlenima s invaliditetom može imati kontraproduktivan učinak.
5. Odaberite prave aktivnosti
Uzmite u obzir interese i sklonosti članova vašeg tima prilikom odabira aktivnosti, istovremeno osiguravajući da su usklađene s vašim ciljevima. Odaberite aktivnosti koje su interaktivne i gradite saradnju među zaposlenima.
6. Odredite pravi trenutak
Odaberite vrijeme koje odgovara svim zaposlenima bez ometanja poslovanja. Također, uzmite u obzir vremenske uslove i godišnje doba, posebno kada planirate aktivnosti na otvorenom.
7. Odaberite dobru lokaciju
Odaberite pogodnu lokaciju i unaprijed dogovorite potrebnu logistiku kako biste osigurali nesmetano i udobno iskustvo.
8. Interno plasirajte događaj
Interno oglašavanje događaja podići će njegov značaj i pomoći u stvaranju nezaboravnog iskustva. Kreiranje i dijeljenje „Dnevnog reda događaja“ koji prikazuje sve aktivnosti povećava očekivanje i uzbuđuje ljude.
9. Pratite i prikupite povratne informacije
Uključite proces praćenja za procjenu uticaja aktivnosti na dinamiku i produktivnost tima. Zatim možete koristiti ove povratne informacije za poboljšanje budućih aktivnosti.