N. D.
Uvođenje vaše marketinške strategije u igru je drugačije od kreiranja te strategije. Da biste oživjeli svoj marketing, morate koristiti prave kanale, tehnike i taktike. Naravno, online marketing brenda postao je mnogo nijansiraniji i složeniji, s mnogo tehnika koje su vam na raspolaganju.
Kako bismo vam pomogli da naučite o najefikasnijim marketinškim tehnikama danas, zaokružili smo neke koje možete dodati u vaš alat za digitalni marketing.
1. Privlačenje pažnje
U polju neuronauke, istraživači su dokazali da je pripovijedanje najbolji način da se privuče pažnja ljudi, da se informacije ugrade u njihova sjećanja i emocionalno rezoniraju s njima. Drugačije rečeno, ljudski mozak je programiran da žudi, traži i odgovara na dobro osmišljene narative — i to se nikada neće promijeniti.
Ako imate web stranicu koja funkcionira samo da kaže šta radite i za koga to radite, kreiranje uvjerljive priče je odličan način da tu stranicu poboljšate i odzvanjate svojim čitateljima. Za maksimalnu efikasnost, razmislite o praćenju okvira za pripovijedanje kao što je metodologija Find Your Why Simona Sineka, Storybrand Donalda Millera ili klasično Hero’s Journey.
A pripovijedanje ne mora samo živjeti na vašoj stranici o stranici. Baš kao i vaša omiljena Netflix emisija, možete kreirati seriju na YouTubeu kako biste privukli svoje gledaoce da se pretplate na vaša ažuriranja.
Prije nego što date zeleno svjetlo na još jedan niz lista, postova s uputama i vrhunskih vodiča, sjetite se koliko je pripovijedanje moćno i razmislite o izradi priče pune sukoba, iznenađenja i emocija koje će vaši gledatelji povezati s vašim brendom, bez obzira na kanal na koji ih ciljate.
2. Dosegnuti novu publiku
Nepotrebno je reći da ljudi provode više vremena na društvenim mrežama nego ikada prije. Kao odgovor na to, profesionalci za odnose s javnošću okreću svoju strategiju od samo fokusiranja na postavljanje svojih priča u publikacije novinskih kuća na koncentriranje na usmjeravanje prometa na svoje web stranice i profile društvenih medija.
Kako biste danas uspješno predstavili svoje priče novinarima i novinskim kućama, morate voditi računa o sadržaju koji ima dobre rezultate na njihovim profilima na društvenim mrežama i njihovom objavljivanju. Dakle, prije nego što predstavite svoju priču, provjerite je li relevantna i zanimljiva društvenoj publici vijesti.
3. Metoda surround zvuka
Efikasnost oglasa raste što ga potencijalni klijenti više puta vide. Također je prilično sigurno reći da se efikasnost svakog marketinškog sredstva povećava što se više vidi. Ovo je činjenica na koju je prethodno aludirano u ovom postu kad god se pojavi riječ “dodirne tačke”.
Metodologija surround zvuka uzima ovu ideju i pojačava je dovodeći u pitanje ideju da kanali i sredstva u vašem vlasništvu nisu dovoljni za stvaranje istinske svijesti o brendu.
4. Tangencijalna tržišta radi veće svijesti
Velike kompanije često proširuju svoj brend kako bi razvile nove proizvode u industrijama u kojima nemaju nikakav tržišni udio. Ove inicijative se nazivaju proširenja brenda i omogućavaju kompanijama da iskoriste svoju svijest o brendu i kapital kako bi stvorile više tokova prihoda.
Historijski gledano, najuspješnija proširenja brenda su ona koja su usko povezana s vodećim proizvodom ili osnovnim brendom kompanije. Ulaskom na tangencijalna tržišta koja mogu sačuvati jedinstvene asocijacije i percipirani kvalitet vašeg brenda, možete razviti nove proizvode za koje potrošači intuitivno razumiju prednosti, iako ih nikada nisu vidjeli na polici. S druge strane, kompanija također može iskoristiti svoj brend i, zauzvrat, oštetiti ga. Ako razviju proizvod na tržištu koje nije usko povezano s njihovim vodećim proizvodom ili osnovnim brendom, publika bi mogla vezati nepoželjne asocijacije na brend, oslabiti njegove postojeće asocijacije i naštetiti percipiranom kvalitetu njegovih uspostavljenih proizvoda.