Marketing X Business

Threads uveo novine: Stručnjaci sada mogu koristiti oznake na temama kako bi povećali angažman

Marx.ba

(Izvor: Getty)

Metin Threads sada ima svoju verziju hashtagova. Meta ovu novu funkciju naziva „tagovima tema“, naglašavajući njenu razliku od hashtagova dajući prioritet fokusu na zajednicu. Oznake tema sada su dostupne svim korisnicima širom svijeta kako bi se poboljšala funkcionalnost pretraživanja unutar aplikacije.

Iako oglasi trenutno nisu dostupni na Threads (uskoro dolaze), trgovci i dalje mogu komunicirati s korisnicima i poboljšati svijest o brendu kreiranjem profila i generiranjem organskog prometa. Korištenje oznaka teme pojednostavljuje proces korisnicima da otkriju vaše objave i stupe u interakciju s vašim brendom.

Oznake tema imaju neke fundamentalne razlike od hashtagova, koji se nude na njegovoj sestrinskoj platformi Instagram: Kako oznake tema nisu hashtagovi, brendovi neće morati da dodaju simbol “#” prilikom dodavanja oznaka.

Oznake teme podržavaju fraze sa razmacima, podržavaju posebne znakove, a dozvoljena je samo jedna oznaka po objavi.

– Mogućnost označavanja teme na vašem postu sada se primjenjuje globalno, tako da možete kategorizirati svoje objave i olakšati drugima da pronađu i pridruže se razgovoru… Sa oznakama pokušavamo nešto jednostavno i pomalo novo. Bez # oznaka, podrška za više riječi, *samo jedna* oznaka po objavi, a prikaz oznaka *je* prikaz pretraživanja. Nadamo se da će ovaj dizajn više fokusirati oznake na zajednice, a manje na hakiranje angažmana, i to istovremeno održavajući @threads jednostavnim i lakim za korištenje, rekao je Adam Mosseri, šef Instagrama.