N. D.
Kada kreirate sadržaje vanjskim saradnicima, uspjeh ovisi o snazi vašeg partnerstva. Evo kako ih natjerati da rade. Rad sa stručnim kreatorima sadržaja i influencerima je pametna odluka. Možete povećati izlaz sadržaja za više marketinga, povećati svoju publiku i brže povećati svoj kredibilitet.
Naravno, prednosti su kumulativne kada radite sa istim kreatorima tokom vremena. Moći će usavršiti svoje rezultate kako bi se još više uskladili s vašim ciljevima i postali učinkovitiji u dosezanju vaše publike.
Otkrijte prijedloge za jačanje partnerstva s kreatorima sadržaja. Ključni detalji: Postavite osnovu za jake dugoročne odnose sa kreatorima sadržaja postavljanjem jasnih ciljeva i redovnom komunikacijom s njima. Pronađite kreatore sadržaja koji odgovaraju vašoj kulturi i koji mogu naučiti ili već vole ono što radite. Dajte svojim kreatorima sadržaja iskrene povratne informacije i vjerujte njihovim doprinosima. Ne zaboravite nastaviti pratiti svoje kampanje kako biste ih mogli optimizirati za bolje rezultate.
Definišite uspjeh i postavite svoje ciljeve
Nemojte samo početi da radite sa kreatorom sadržaja ili agencijom bez razumijevanja šta želite da postignete. Istina, svi žele više angažmana i prodaje, ali kako to postići na repliciran i održiv način? Započnite jasnim definiranjem: Ko je vaša ciljna publika. Vrijednost koju im donosite. Koja poruka najbolje prenosi tu vrijednost? Metrika koja pokazuje da to postižete.
Zadržite taj fokus za svaku inicijativu i kampanju koju ćete provesti sa svojim kreatorima sadržaja. Nemojte biti neodređeni i govorite samo o povećanju posjetitelja stranice ili svijesti o brendu. Postavite dobre, staromodne SMART ciljeve (specifične, mjerljive, dostižne, relevantne i vremenski ograničene).
Zacrtajte jasan put za ono što želite da postignete sa svojim kreatorima sadržaja. Kada znate publiku na koju ciljate i kako to želite učiniti, možete početi tražiti influensere i kreatore sadržaja na najboljoj poziciji da vam pomognu. Uradite svoj domaći zadatak i povežite se na način koji pokazuje da poštujete njih i ono što rade. Nemojte koristiti neželjeni šablon za popunjavanje praznina kada se obraćate. Pokažite da znate nešto o njima i šta nude i zašto želite da radite sa njima.
Dogovorite se za razgovor uz kafu da vidite koliko su vaše perspektive kompatibilne. Kreatori sadržaja moraju se uskladiti s vašom vizijom da bi bili zaista efikasni. Kada krenete kao dobar partner i klijent svojim kreatorima sadržaja, otkrit ćete da oni rade sve više i više da vas podrže, čak i kada “nisu na satu”. Takvi partneri mogu postati pravi promotori brenda koji vole ono što radite i žele da drugi imaju koristi od vaših usluga. Ovo postavlja temelj za najprofitabilnija i dugotrajnija partnerstva kreatora. Ljudi će osjetiti da kreator iskreno voli vaš brend i poželjeće da se pridruže zajednici.
Odnosi su temelj dobrog poslovanja, a čvrsta komunikacija temelj jakih odnosa. Kada postignete formalni ugovor, dajte jasan sažetak sa svojim očekivanjima i rasporedom sadržaja. Budite otvoreni za odgovaranje na sva pitanja i dijeljenje redovnih povratnih informacija tokom pojedinačnih kampanja. Niko nije savršen, a vaši vodiči, šabloni i uputstva možda neće biti jasni drugima kao što su vama.
Zauzmite zajednički pristup u kojem nema „glupog pitanja“ od strane kreatora. Odgovorite na eventualne nesporazume. Osim toga, nemojte se bojati dati povratnu informaciju kada nešto nije u redu. Pohvalite postojeće napore i ono što radi s tim, što omogućava kreatoru da osjeti vašu zahvalnost, čak i kada sadržaj promaši cilj. Zatim istaknite koja su poboljšanja neophodna da biste ispunili svoje ciljeve.
Budite spremni učiti od njih i vjerovati njihovom procesu
Postoji razlog zašto ste došli u kreativnu agenciju s punim radnim vremenom ili influenseru po pomoć u vašem marketingu. Da ste sami to mogli da uradite za veći ROI, uradili biste to.
Dozvolite svojim kreatorima nivo slobode: oni znaju šta rade. Iako vi upravljate brodom i usmjeravate poruku, oni mogu biti od velike vrijednosti da vam pokažu kako svoj sadržaj učiniti još učinkovitijim.
Pratite svoje kampanje i pratite rezultate
Ovo je mjesto gdje vaša definicija uspjeha i odgovarajući ključni pokazatelji učinka zaokružuju. Ne zaboravite nastaviti pratiti stvari da vidite šta radi i kako to poboljšati. Na primjer, obratite pažnju na angažman više nego na pratioce. 1.000 strastvenih i angažovanih pratilaca je mnogo bolje od 100.000 ljudi koji vas samo usputno pogledaju za malu bezumnu zabavu. Morat ćete se poigrati koji softver radi za vas i daje vam najbolje podatke, ali to je nešto što biste ionako trebali raditi sa svim marketinškim kampanjama. Istovremeno, budite strpljivi i ne očekujte magiju preko noći. Za gotovo sve u poslovanju potrebno je najmanje četvrtina ili dvije da pokaže vidljive rezultate, pa recite svojim kreatorima šta vidite i ako postoje znakovi da se krećete u pravom smjeru.
Izgradite dugotrajna partnerstva
Kao i ostali vaši marketinški napori, za rad s kreatorima sadržaja potrebno je strpljenje i dosljednost da biste dobili željene rezultate. Ako marljivo primjenjujete prijedloge ovdje, otkrit ćete da ćete izgraditi dugoročna partnerstva s kreatorima sadržaja koja daju odlične rezultate.