Marketing X Business

GenAI Skills za povećanje produktivnosti od bilion dolara do 2026. godine

Marx.ba

(Izvor: Despositos)

Uposlovnom okruženju gdje su produktivnost i rast prihoda na čelu organizacijskih prioriteta, uloga generativne umjetne inteligencije zauzima centralno mjesto, prema IDC-u. Analitička kompanija predviđa da će se dogoditi velika promjena paradigme, pri čemu će 35 posto preduzeća širom svijeta koristiti GenAI za zajednički razvoj digitalnih proizvoda i usluga do 2025., potencijalno udvostručivši rast prihoda u usporedbi s konkurencijom.

Kako se ovo usvajanje ubrzava, IDC predviđa da će implementacija razvoja vještina koju pokreću GenAI i automatizacija omogućiti organizacijama povećanje produktivnosti od 1 bilion dolara u cijelom svijetu do 2026. godine.

Odgovori na nedavno globalno istraživanje C-suitea koje je proveo IDC sugeriraju da će velik dio fokusa u sljedećih 18-24 mjeseca biti na poboljšanju produktivnosti, posebno u funkcijama prodaje, IT-a i finansija. Uistinu, više od 50 posto ispitanika naglasilo je da je povećanje produktivnosti najvažniji poslovni ishod koji ciljaju u sljedećih 18 mjeseci. U 2024. GenAI alati omogućit će višim čelnicima da udvostruče produktivnu upotrebu nestrukturiranih podataka otkrivanjem neiskorištenih uvida i znanja.

Međutim, Jyoti Lalchandani, potpredsjednik grupe IDC-a i regionalni direktor za Bliski istok, Tursku i Afriku (META), očekuje da će se prioriteti razvijati kako organizacije šire svoje vidike izvan produktivnosti.

– Za većinu organizacija lako je razviti stotine slučajeva korištenja produktivnosti oko GenAI-ja, ali mnogi se već pitaju da li se previše fokusiraju na smanjenje troškova i ne fokusiraju li se dovoljno na to kako im GenAI može pomoći da povećaju svoje prihode, kaže Lalchandani .

– Očekujemo da će naglasak na povećanju produktivnosti ustupiti mjesto rezultatima rasta prihoda u sljedećih 3-5 godina, pri čemu će prodaja, IT, finansije, operacije i funkcije opskrbnog lanca izvještavati o očekivanjima rasta prihoda od GenAI-ja. Pružatelji moraju pažljivo pratiti ovu promjenu sa svojim glavnim kupcima kako bi osigurali da njihova ponuda GenAI rješenja nastavi biti usklađena s razvojem poslovnih ciljeva njihovih kupaca, naglasio je.