Marx.ba
Sajam potrošačke elektronike (CES) u Las Vegasu je ugostio više od 4.000 kompanija izlagača iz cijelog svijeta kako bi podijelili svoje inovacije i partnerstva u umjetnoj inteligenciji, održivosti i drugim poljima koja se suočavaju s velikim globalnim izazovima.
Do 130.000 posjetitelja i medija vidjet će priče ovih kompanija. Oni uključuju rekordan broj startupa u Eureka Parku, kako sami tvrde domu revolucionarne tehnologije, pokazujući da svako može skalirati ideju koja će promijeniti svijet.
Medijska pokrivenost izlagača CES 2024. već je eksplodirala. Prije nego što je sajam uopće zvaršio, teme o kojima se najviše raspravljalo bile su umjetna inteligencija, zabava i uredski hardver te igranje i e-sport. Brendovi iskorištavaju snagu CES-a da postanu viralni, uz napredak u tehnologiji zaslona, pametnom domu i pomoćnoj tehnologiji, plus neočekivana partnerstva i rješenja za preduzeća.
– Na CES-u 2024. oduševljeni smo što smo okupili izlagače, posjetitelje i medije kako bismo prikazali i sanjali tehnologiju sutrašnjice i inovacije koje rješavaju najveće izazove današnjice, rekao je Gary Shapiro, predsjednik i izvršni direktor, Consumer Technology Association (CTA).
– CES je mjesto gdje se posao i politika spajaju i ne postoji mjesto poput njega za izgradnju B2B i B2C veza, tvrdi Shapiro.
Kako sami tvrde učesnici iz cijelog svijeta putuju na CES kako bi učinkovito poslovali i otkrili što je sljedeće u tehnologiji.
Tokom CTA-ovog govora o stanju industrije u utorak ujutro, Shapiro je odao priznanje 100. obljetnici CTA-e, vlasnika i organizatora CES-a, i naglasio važnost tehnologije koja može poboljšati ljudske sposobnosti za rješavanje problema poput pristupa čistom zraku i vodi, hrani, zdravstvenoj skrbi i tehnologije.