Marx.ba
Alex Chriss, predsjednik i glavni izvršni direktor PayPala, u objavi navodi da “PayPal ima misiju revolucioniranja trgovine” na globalnom nivou čime započinju sljedeće poglavlje za gotovo 400 miliona korisničkih i 35 miliona poslovnih računa.
Dio najavljenih karakteristika ima za cilj poboljšati postojeće funkcionalnosti i korisničko iskustvo, dok dio njih želi promijeniti “svijet plaćanja i trgovine”. S obzirom da očekuju da će digitalna trgovina premašiti šest triliona dolara 2024. godine jasno je zašto trebaju nove načine da potrošačima ubrzaju plaćanje, a prodavcima smanji izgubljenu prodaju.
Posljednja i najvažnija interakcija između potrošača i trgovca je plaćanje i PayPal to iskustvo želi učiniti što je moguće jednostavnijim. Zbog toga sve više forsira potrošače na korištenje pristupnih ključeva tj. prijave licem ili otiskom prsta. Na taj način uklanja smetnje poput upita za lozinku i ubrzava kupovinu što je u interesu i potrošača i trgovca.
Također, kako bi trgovci svojim kupcima mogli olakšati potencijalno spor proces plaćanja PayPal predstavlja Fastlane by PayPal. U tom slučaju nema potrebe za pamćenjem korisničkog imena tj. lozinke ili potrebe za ažuriranjem ličnih podataka. Usluga je trenutno u fazi testiranja s nekoliko trgovaca s kojima PayPal sarađuje.
Nakon završene kupovine prodavači žele da im se potrošači opet vrate dok potrošači žele na jednom mjestu dobiti najbolje ponude prema vlastitim interesima. PayPal opcijom Smart Receipts i jednima i drugima želi pomoći pri tome. Umjetna inteligencija će nakon završene kupovine služiti za predviđanje što bi sljedeće željeli kupiti od tog trgovca.