Marx.ba
Njemački dobavljač auto-dijelova ZF dizajnirao je novi sistem za kočenje kojem za rad nije potrebna tečnost za kočnice ili hidraulika. Umjesto toga, silu kočenja obezbjeđuje električni motor direktno na točku.
Dok bi osjećaj kočenja trebalo da odgovara hidrauličnim kočnicama, ZF obećava zaustavni put od 100 km/h do 0 km/h devet metara kraći od konvencionalnih kočnica, piše HAK revija.
Osim toga, domet električnih automobila trebalo bi da se poveća za 17 posto zbog efikasnije rekuperacije.
Dobavljač također obećava niže troškove održavanja. Emisija sitnih čestica je takođe manja.
ZF omogućava proizvođačima vozila da sastave svoj optimalni sistem kočenja od klasičnih hidrauličnih do novih električnih sistema, u zavisnosti od zahtjeva.
Hibridni oblici su također mogući sa, na primjer, hidrauličnim sistemom na prednjoj osovini i električnim sistemom na zadnjoj osovini.
Kompanija za sada ne daje informacije o tačnom datumu lansiranja na tržište.