Marketing X Business

Zakuhava se borba: Više proizvođača želi imati najbolji pametni prsten

Marx.ba

Nakon što smo dobili pametne telefone, a onda i one s fleksibilnim ekranom, pametne satove i narukvice, čini se kako je sljedeći korak u mobilnoj industriji fokusiran na prste. Točnije, na prstene.

Iako koncept pametnog prstena nije ništa novo i američka kompanija Oura godinama proizvodi pametan prsten koji koriste brojni sportisti, ali i obični ljudi za praćenje svojih vitalnih funkcija, čini se kako će se u utrku uključiti još kompanija.

Samsung je na MWC u Barceloni pokazao svoj Galaxy Ring, koji je najavljen u januaru na njihovom Galaxy Unpacked događaju. Iako se radilo o prototipu, dali su uvid u to šta očekivati. Tako Galaxy Ring dolazi u 9 veličina, s različitim kapacitetom baterija i u tri boje (zlatna, srebrna i crna). Bit će prepun senzora koji će pratiti fizičko stanje korisnika, a hoće li imati i kakve dodatne opcije, za sad nije poznato, kao ni kad bi se mogao naći u prodaji i po kojoj cijeni. Iz Samsunga ističu da još razvijaju prototip, pa bismo, u najboljoj verziji, prsten mogli vidjeti u prodaji kasnije ove godine, piše Zimo. 

Šuška se i kako Apple radi na svom pametnom prstenu, ali kako iz te kompanije poslovično nisu previše razgovorljivi, teško je reći hoće li i kad zaživjeti.

No, još je jedna kompanija najavila razvoj prstena. Honorov CEO George Zhao, u razgovoru za CNBC u Barceloni, otkrio je kako ta kompanija već radi na vlastitom pametnom prstenu. Zhao nije dao puno detalja o samom prstenu, samo potvrdio kako će pratiti zdravlje korisnika i za analizu podataka koristiti aplikaciju s umjetnom inteligencijom, kako bi mogao prilagoditi tempo treninga trenutnim potrebama korisnika. Kad bi se Honorov pametni prsten mogao službeno predstaviti, za sad nije poznato.

Čini se kako je rečenica iz poznatog romana “Gospodar prstenova” o “jednom prstenu da vlada svima” postao moto kompanija koje proizvode mobilne uređaje. Ko će od njih izbaciti najbolji proizvod i osvojiti tržište, tek ćemo vidjeti.