Marketing X Business

Volkswagen i Mobileye proširuju tehnološko partnerstvo za autonomnu vožnju

Marx.ba

(Foto: CNBC)

Njemački automobilski div Volkswagen proširit će svoje partnerstvo s Intelovom podružnicom Mobileye sa sjedištem u Izraelu kako bi uveo nove funkcije automatske pomoći u vožnji, objavile su dvije kompanije.

Tehnologija, koja će biti ugrađena u Volkswagenove vrhunske luksuzne i sportske marke, omogućit će vozilima da autonomno pretječu na autocesti i automatski se zaustavljaju na semaforima, prema kompanijama.

Vozila koja će dobiti tehnologiju autonomne vožnje Mobileye bit će iz Volkswagenovih marki Audi, Bentley, Lamborghini i Porsche.

Volkswagen nije dao datum za uvođenje novih opcija, ali je rekao da će dodatne funkcije biti dodane kasnije, uključujući mogućnost da automobil privremeno preuzme sam upravljač.

– Nove funkcije automatizirane vožnje značajno će povećati udobnost i sigurnost. Saradnja u automatiziranoj vožnji s Boschom i Qualcommom te s Horizon Roboticsom u Kini nastavit će se na fokusiran način, rekao je izvršni direktor Volkswagena Oliver Blume.

Blume, koji je i izvršni direktor podružnice sportskih automobila Porsche, ojačao je saradnju nakon preuzimanja čelnog mjesta cjelokupne Volkswagen grupe.

(Foto: Mobileye)

Mobileye je već partner podružnice Volkswagen Commercial Vehicles, koja proizvodi kamione i autobuse, u razvoju potpuno autonomnog električnog kombija ID Buzz.

Volkswagen planira proširiti tu saradnju s Mobileyeom, objavila je kompanija, a Mobileye sada treba isporučivati dodatne tehnološke komponente za autonomnu vožnju.

Električni kombi bez vozača trebao bi krenuti u serijsku proizvodnju 2026., a Volkswagen planira koristiti vozilo za pokretanje robotaxi usluge, u početku u sjevernom njemačkom gradu Hamburgu, počevši od 2026. godine.

Za razliku od svog prethodnika Herberta Diessa, Blume se sve više oslanja na vanjske partnere kada je u pitanju softver. Diess se primarno fokusirao na izradu vlastitog softvera i osnovao softverski odjel unutar Volkswagena, poznat kao Cariad.

No kašnjenja u dovršavanju programskih kodova softvera uzrokovala su probleme s lansiranjem modela vozila, kao što su Audi Q6 e-tron i potpuno električni model Porsche Macan, a oba će se pojaviti na tržištu ove godine, dvije godine kasnije.

Nakon što je u septembru 2022. preuzeo dužnost čelnika Volkswagen Grupe, Blume je zatražio novu strategiju za softversku podružnicu i također smijenio upravljački tim Cariada.