Marx.ba
Agilni marleting može biti itekako učinkovit. Naravno, mišljenja stručnjaka su i na tom planu različita, ali evo pet načina za koje struka kaže da mogu biti itekako učinkoviti za razvoj agilnog marketinga za stvarne poslovne rezultate.
1. Fokusirajte se na rezultate i isporuku vrijednosti
Fokusiranje na rezultate i isporuku vrijednosti su najkritičniji faktori za uspjeh organizacije s agilnošću. Ako organizacije to ne učine, ništa od ostatka agilnosti nije važno. Kada martech profesionalac misli da je njegov posao da instalira i nastavi sa radom komponenti vašeg marketinškog skupa, on to ne shvata. Njegov posao je da pruži konkurentsku prednost, mjerenu poslovnim rezultatima i isporukom vrijednosti.
Kada marketer sadržaja usvoji agilnost, nadajući se da će to pomoći da brže isporuči više sadržaja, on to ne shvata. Njegov posao je da poveća protok, konverzije ili bilo koju poslovnu metriku koja je bitna za poslovanje, bilo da je za to potreban jedan novi sadržaj sedmično ili dvadeset. Bez obzira na posao, uspješni agilni korisnici identificiraju metrike ključne za njihovo poslovanje i procjenjuju sve što rade prema tim metrikama. Prestanite raditi agilnost radi agilnosti.
2. Odbacite agilne riječi u korist poslovnog jezika
Uklonite riječi kojima želite samo pokazati da ste agilni. Prestanite koristiti agilne riječi i počnite govoriti jezikom poslovanja. Kada opisujete promjene, vratite se na princip da su ključni ishodi i isporuka vrijednosti. Ne usvajate agilnost tek verbalno, mijenjate način rada kako biste postigli bolje rezultate i vrijednost.
3. Prestanite raditi transformacije i postepeno usvajajte agilnost
Transformacije su zastrašujuće. Niko ne želi da se transformiše osim ako ne pokrene i ne kontroliše promjenu. Stopa uspješnosti ovih velikih transformacija je zastrašujuće niska. Fokusirajte se na postizanje boljih rezultata i vrijednosti uvođenjem postepenih promjena. Ljudi podržavaju ono što pomažu u stvaranju i ono što rješava njihove probleme. Fokusirajte se na zaustavljanje preopterećenosti. Formirajte međufunkcionalne timove ili se reorganizirajte oko isporuke vrijednosti.
4. Prilagodite agilnost svojim jedinstvenim okolnostima
Agilnije nije “jedna veličina za sve”. Mora biti prilagođen tako da odgovara jedinstvenim okolnostima svake organizacije. To ne znači da organizacije treba da biraju dijelove agilnosti na osnovu hira. Trebali bi odabrati agilne prakse na osnovu toga šta funkcionira, a što ne. Eksperimentirajte s različitim agilnim pristupima. Nemojte se ograničavati na okretnost. Primijenite tehnike vitke proizvodnje. Slijedite principe dizajnerskog razmišljanja kada dizajnirate korisničko iskustvo. Eksperimentišite sa vještačkom inteligencijom i učinite to dijelom svog alata.
5. Budite stvarni o usredotočenosti na kupca
Do 80% kompanija vjeruje da pružaju vrhunsko korisničko iskustvo, ali samo 8% njihovih kupaca se slaže, prema studiji Bain & Co. iz 2022. godine. Kada kompanije govore o usredotočenosti na kupca umjesto da to budu stvarne, one stvaraju jaz između svojih percepcija i stvarnosti kupaca. Počnite tako što ćete razumjeti svoje klijente, prikupiti podatke o njihovom ponašanju, preferencijama i očekivanjima i prilagoditi svoje marketinške napore kako bi zadovoljili te potrebe. Usredsređenost na klijenta zahtijeva redovan kontakt sa klijentima i glas programa za korisnike koji educira ostatak kompanije o tome šta kupci žele. Dizajnirajte i pružite izvanredna korisnička iskustva. Kupci žele da se njihova očekivanja ispune i njihovi problemi riješe pod njihovim uslovima. Stvorite iskustva koja su toliko različita i izvanredna da kupci pričaju drugim ljudima i šire vijesti usmenom predajom.