N. DEMIROVIĆ
Druga generacija Toyote C-HR je zabavan hibridni model koji se definitivno izdvaja iz mase, a to „se trudi“ dokazati svakom svojom karakteristikom.
Ima još hrabriji dizajn nego prethodnica, moderniji i snažniji hibridni pogonski sistem, dostupan je i pogon na sve točkove. Mnogi će reći da ima sve što je prethodnoj generaciji nedostajalo. Uz to, tu je i više prostora u unutrašnjosti i puno tehnologije…
Skoro je bespotrebno govoriti da je ovom genercijom C-HR podigao kvalitet. Tu je avangardni dizajn, napredne tehnologije, niz elektrificiranih hibridnih (HEV) i plug-in hibridnih (PHEV) pogonskih sklopova s povećanom snagom, boljom voznošću i proširene mogućnosti potpuno električne vožnje.
Vjeran stilskim detaljima viđenim na Toyoti C-HR Prologue, izgled je oštar i prodoran, s osjećajem da je automobil spreman za juriš naprijed.
Sprijeda se ističu svjetla u karakterističnom C dizajnu, a kakva smo već mogli vidjeti i na novom Priusu, dok je s boka najveća novost ručica za otvaranje zadnjih vrata koja više nije sakrivena u C stubu. Sada je u ravnini s prednjom, a tokom vožnje je uvučena u karoseriju.
Zadnji je dio ponovno visok s novim svjetlima koja su gotovo spojena, a ujedno služe i kao spojler, a dizajnerski detalj je i natpis Toyota C-HR koji je smješten između svjetala.
Što se dimenzija tiče, nova Toyota C-HR je 10 mm duža (dužina 4360 mm) i čak 60 mm viša od svog prethodnika (visoka 1560 mm). Zauzvrat je “izgubila” 20 mm (1830 mm) u širini. Međuosovinski razmak ostao je nepromijenjen i još uvijek iznosi 2640 mm.
Testirani model je imao paket opreme C-LUB, što dodatno na pakete opreme C-ENTER i C-ULT dodaje – 18 inča alu felge C-LUB, dodatno zatamnjena zadnja stakla, letvice bočnih prozora u piano black boji, električno podesivi lumbalni oslonac na vozačevom sjedištu, ambjentalno osvjetljenje prostora na vratima i centralnoj konzoli, PSKB – parkirni senzori sa funkcijom automatskog kočenja pred preprekama i vozilima…
Nekako bi se za novi C-HR reklo da koliko se može pohvaliti dizajnom, toliko ima adute i u voznim karakteristikama. Ovo je automobil koji se s lakoćom vozi na otvorenom ili u gradskim uslovima. Okretnost i upravljivost su jako dobri.
On je hibrid, a ako je iko na vrijeme razvijao hibride onda je to Toyota. I na ovom modelu se potvrđuje kako nisu uzalud potrošili vrijeme. Asistencija električnog motora je itekako osjetna, a više je modova vožnje, pa i C-HR pokazuje više karaktera.
Cijena testnog C-HR 1.8 hibrid C-LUB je 65.300 KM dok je bazni Enter model 59.900 KM.