Marketing X Business

Puma kreće u ofanzivu, nadaju se da se mogu približiti Adidasu i Nikeu

Marx.ba

(Foto: KOF)

Njemački proizvođač sportske odjeće i opreme Puma želi proširiti svoju prisutnost i povećati prodaju svojih proizvoda u SAD, kako bi se još više približio svojim vodećim konkurentima Adidasu i Nikeu. U svjetlu tih napora, u Los Angelesu je otvoren centar za dizajn i razvoj, prenosi njemačka novinska agencija dpa.

– Globalno smo broj tri, ali se razlika u odnosu na prva dva smanjuje, rekao je izvršni direktor kompanije Arne Freundt za njemački list Welt.

Što se tiče prodajnih rezultata ostvarenih u SAD u prošloj godini, za Pumu je težak period jer su zauzeli osmo mjesto po prodaji, priznao je Freundt, predviđajući da će se rezultati obrnuti.

– SAD nije samo jako važno tržište, američki sportisti i umjetnici u raznim područjima imaju snažan utjecaj na ljude širom svijeta, naglasio je.

Kako bi se fokusirala na američko tržište, kompanija je otvorila centar za dizajn i razvoj u američkom gradu Los Angelesu.

Freundt je također izrazio nezadovoljstvo cijenom dionice Pume, koja je pala 40 posto između sredine 2023. i početka 2024., ali se nedavno oporavila. To pripisuje činjenici da njegovo ime još nije poznato među investitorima.

– Povjerenje u predsjednika uprave treba graditi dugo, ali siguran sam da imamo pravu strategiju, rekao je.

Freundt je na čelu kompanije naslijedio Bjorna Guldena koji je prošle godine prešao u konkurentski Adidas. I Adidas i Puma imaju sjedište u bavarskom gradu Herzogenaurachu u blizini Nürnberga. Kompanije su osnovala braća Adolf i Rudolf Dassler, koji su bili ljuti rivali. Prvi je osnovao Adidas, a onda drugi Pumu.

U međuvremenu Nike planira smanjiti broj zaposlenih zbog upozorenja o padu prihoda sljedeće godine. Kako prenosi Reuters, u sjedištu u Oregonu bez posla će ostati 740 zaposlenika. Otkazi su dio trogodišnjeg plana štednje koji je kompanija predstavila prošlog decembra kako bi smanjila operativne troškove usred neizvjesnosti usred očekivane manje potražnje za svojim proizvodima.