Marketing X Business

Predstavljene nove uzdanice: Porsche briljira i na sajmu u Pekingu

N. D.

(Foto: Porsche)

Proizvođač sportskih automobila Porsche čvrsto ističe svoju strategiju “U Kini, za Kinu” na sajmu Auto China 2024 u Pekingu sa specijalnom kineskom verzijom nove generacije Taycana, tržišnom premijerom potpuno električnog Macana.

Ovog puta je na spektakularnom predstavljanju bila zvijezda skijanja u slobodnom stilu i olimpijska šampionka Eileen Gu kao nova ambasadorica Macana, a sve prati razrađen, umjetnički dizajniran izložbeni štand “Cyber ​​Jungle” koji kombinuje digitalni i stvarni svijet.

Ovo 18. izdanje Auto China traje od 25. aprila do 5. maja. Porsche koristi svoj nastup u kineskoj prijestolnici kako bi još jednom naglasio ogromnu važnost tržišta za proizvođača sportskih automobila. Od ulaska na tržište 2001. godine, Porsche China se razvio u oslonac. Sa prodajnim regionima Sjeverne Amerike, Evrope i prekomorskih tržišta i tržišta u razvoju, Kina je jedan od razloga zašto Porsche ima veoma uravnoteženu i stabilnu strukturu prodaje širom svijeta.

U 2023. kupcima u Kini isporučeno je oko 79.283 automobila. Ovo odgovara 25 posto udjela Porscheovih globalnih isporuka u finansijskoj 2023. godini.

Oliver Blume, predsjednik Izvršnog odbora Porschea, vidi daljnji potencijal.

– Elektromobilnost se brzo razvija u Kini. Fascinantno je vidjeti. Sa našom kineskom verzijom novog Taycana i našim prvim potpuno električnim Macanom, idemo naprijed ovdje na adresi u pravom trenutku Siguran sam da ćemo još jednom inspirisati naše kupce i dodatno proširiti našu poziciju u segmentu luksuznih BEV vozila, rekao je.

Sa svojom kineskom verzijom novog Taycana, Porsche nudi veoma atraktivan početni model sa specifičnim infotainment funkcijama i funkcijama povezivanja. Digitalna rješenja razvijena putem lokalnog ekosistema također su među vrhuncima potpuno električnog Macana. Oba primjera pokazuju da Porsche rješava individualne želje i potrebe kineskog tržišta na vrlo ciljani način – i također uz uključivanje vlastite R&D organizacije u Šangaju, gdje njemački i kineski programeri rade rame uz rame na budućnosti Porschea, u mješovitim timovima.

Porsche također sistematski pokreće elektrifikaciju svog asortimana modela u Kini sa novim Taycanom i Macanom. Zajedno sa Audijem, Porsche će u budućnosti ponuditi ekskluzivnu mrežu punjenja za kupce oba brenda. Cilj partnerstva je ponuditi kupcima BEV-a posvećeno i praktično iskustvo punjenja sa što više servisnih tačaka.

Strategija Porschea u Kini za Kinu ne bi mogla biti jasnije naglašena nego na Auto China 2024, a fokus ostaje čvrsto na budućnosti, koliko god izazovno trenutno ekonomsko okruženje. Ova godina – 2024. – je godina lansiranja proizvoda za Porsche, sa novom Panamerom, Taycanom, potpuno električnim Macanom i 911 sa njegovim hibridnim derivatima. Sa ovom najmlađom i najatraktivnijom paletom proizvoda u historiji kompanije, proizvođač sportskih automobila prikuplja zamah u 2024. godini koji će mu dobro poslužiti u narednim godinama.